Wednesday, April 1, 2009

Seminar Nasional Pengurusan dan Kepimpinan Pendidikan Ke-16 Pada 19-23 Julai 2009

Salam rakan2,

Pihak IAB akan mengadakan seminar tersebut pada 19 hingga 23 Julai 2009 dengan temanya Kepimpinan Distributif. Bayaran penyertaan adalah sebanyak RM100.00. Kepada rakan2 yang berhajat untuk membentangkan kertas kerja juga dialu-alukan. Segala maklumat lanjut boleh diperoleh dari laman web IAB dengan klik hyperlink di bawah :

SEMINAR NASIONAL PENGURUSAN DAN KEPIMPINAN PENDIDIKAN

Jika semua rakan2 nak hadir, jomlah kita hadir beramai2 kerana tentu banyak ilmu dan manfaat yang akan diperoleh dari seminar ini.

Terima kasih.

9 comments:

mpmn said...

aku nak join jugak tp bila kena byr 100 tu yg buat aku lemah. faris kau rakam ajelah. nanti download dlm utube. ok

Faris said...

Pirzan,
Kau ni nk yang free aje. Sesekali nak ilmu tu kenalah bayar. Ilmu yang bayar sendiri tentu lebih berharga dan bernilai.

ybs said...

faris, aku rasa mcm nak ler pulak join seminar tu... nt aku confirmkan kalau jadi!

Seri Suryati said...

untuk pengetahuan cikgu faris,
saya memang join seminar nasional ni setiap tahun sejak 2007 tapi saya bayar RM50 atas tiket pelajar. Saya gunakan kad matrik UPSI ketika buat bayaran. Semua kertas kerja masih saya simpan. Saya pergi sebagai peserta...dapat bertemu rakan baru dan juga refresh kembali ilmu kepimpinan yang sedia ada....di samping muhasabah diri juga mendapat ketenangan ketika berada di IAB.. Selamat bertemu untuk seminar 2009 pula.

mpmn said...

seri pinjam kertas kerja tu.

Anonymous said...

Faris,saya masih mengisi permohonan on line dg41.tapi masih tersangkut kat maklumat akademik.apa yang perlu lagi di helaian itu .semua saya dah isi.tapi masih tak lengkap.boleh bantu .noris.

Faris said...

Seri Suryati,
Bagus juga kerana memberi sedikit info.

Noris,
Cuba download panduan permohonan yang saya dah hyperlink dalam post entri sebelum ini. Ikut saja contoh borang yang telah saya isi sebagai panduan.

Anonymous said...

ekau nak buet apo kotas koja tu jang.ekau bukan pun nak baca....

mpmn said...

aku nak studilah. apo kau ingat aku ni maleh nak baco ko?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites