Monday, April 20, 2009

Last Call

Salam rakan2,
Berikut adalah mereka yang masih belum lengkap dokumen yang dihantar. By end of this week sambil menunggu beberapa orang yang baru nak hantar, dipohon untuk menghantarnya. Jika tiada juga, saya akan hantar setakat dokumen yang ada.

Kumpulan B
1. Chia - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
2. Jamaludin - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
3. Mahani AB Rahim - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
4. Mahani Mustafa - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
5. Mohd Pirzan - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB dan Surat Litup
6. Normah - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
7. Rofidah - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB

Kumpulan A
1. Aphong - Tiada Ijazah
2. Siti Dayang - Tiada Sijil Perguruan (dimaklumkan tak jumpa sijil perguruan)

Terima kasih.

24 comments:

mpmn said...

faris tadi aku dah pos ekspres surat twrn iab tu. tp srt litup aku tak buat. pinjam ajelah srt litup yg kau buat. ok faris tk byk. insyaallah besok sampai sek kau.

noris said...

Faris,saya pun dah minta PT poskan sekali lagi surat tu tadi.tq.

Lee said...

TQ very much, Faris dan kawan2 sekalian kerana sudi dan sabar menunggu kepada yang belum hantar atau belum lengkap dokumen.Sorry for the delay......

emzex said...

mpmn, ekau ni betul-betul DEGILLL.
si faris tu dah maklum dah ekau tu tiada surat litup,tapi ekau masih tak nak hantar juga. DEGILLLLL.

faris kau buatlah surat litup untuk sidegil ni.kalu tak lingkup member kita nie.

kekawan lain tlg hantar dgn segera.siusup sekarang ni duduk sebelah aku.mcm biasalah sibuk dgn komputer nya.tak habis2 berblog.usup jadi penghulu kumpulan saya.sibuk tok penghulu ni.

mpmn said...

mz hg ni sakit hati dekat aku pasai apa? hg berkursus ke atau main internet je. jgnlah bazirkan wang rakyat. hg tu kira dah dekat dgn tpt aku. balik nanti singgahlah rmh aku. tak sampai sejam pun. boleh aku jamu ikan patin. temerloh ni terkenal dgn bandar ikan patin.

emzex said...

mpmn aku bkn bazir wang rakyat,cuma memenuhi masa yg terluang,pensyarah tak ajar lagi.

makanan di iab genting mcm dulu juga,kebersihan tak dijaga,servis lebih teruk dari dulu.mereka ni tak serik2 lagi.nak kena komplen kut.

eden kosian dokat ekau,bila ekau nak poyi kelantan.berapa km dari genting ke tempat ekau.kalua sempat ptg ni aku sampai,tapi mcm mana ye?

mpmn said...

tak sampai 60km pun. hg bw penghulu hg tu. rmh mentua dia dekat sini. dah lupa ke dia tu kat emak mentua dia. jgn ambil ank ibunya dibuang.
aku rasa nak pospon je ke kelantan tu. jauh n serg diri tak syok. member kat sana org perempuan pula. kalau lelaki boleh ajak jln2. betul tak.

emzex said...

ewah2, ekau ni nak poyi kursus ke nak jalan2.ekau jgn nak mengabis bhoras.

kalu eden poyi ptg ni ekau ada ke?eden tak tahu umah ekau.mcm mana?

ybs said...

mpmn, kau ckp ikut sedap mulut jer ye, insuran ke tidak mulut tu....
Aku baru jer jumpa mak mertua aku pd minggu lepas semasa bwk wife apoitnment IJN....

aku bknnye marah, nasihattttt.... belanja aku makan lauk ikan patin tau ptg ni!!!hehehe....

mpmn said...

mdh aje ke rmh aku. kau msk l/raya karak hga ke susur keluar temerloh. rmh aku 2 km dari tol temerolh tu. kalau btl nak dtg beritahu, aku tgu.

emzex said...

ekau dah tukar no hp.tlg beri no hp yg baru ,leh la eden contact kalu nak poyi nanti.

apapun ikan patin tu ekau jgn lupa.tapi ekau ada masa ke,balik sekolah pun dah golap.

ybs said...

apa pulak tak betul, mmg nak dtg ni, buat ler persiapan, apa2 yg patut....

ybs said...

mpmn, mane kau punya no. handphone? cpt ler beri!

emzex said...

ybs,mpmn tak nak beri kut. mkn ajak2 ayam la.

mpmn said...

hp baru aku 0139432431. aku balik awllah. kerana nak jemput nazir persekutuan dari penang n johor

azamboy said...

jum minum

ybs said...

kat rumah pirzan ni, nak solat la... baru lepas pekena mee goreng, fuh lazat!

Faris said...

Sop and Zul,
Hangpa pi kursus ke pi makan angin? Ha ha ha .....

yusofsipan said...

faris, kami pi lepas abis kuliah, tak ganggu langsung kursus... sambil nyelam minum air ler.... dpt jugak jumpa kekawan kita....

emzex said...

faris, kami pi makan mee bkn makan angin.makan mee lebih kenyang.

apapun TQ kpd orang rumah pirzan yg telah bersusah payah menyediakan sarapan tersebut.

jumpa kawan lama memang seronok, itulah keakrabaan yg telah terbina sejak kita berkursus diiab dan upsi.maaf kerana aku tak sempat pergi ke kajang bersama usup jumpa kau.aku terpaksa menyiapkan slaid presentation utk LDP sekolah.

pirzan tinggal di"kg songsang" ditermeloh.eden harap ekau jgn sebarkan ajaran songsang sudahlah.

mpmn said...

tk mz, sop n che hassan yg sudi mencemar duli dtg ke rmh aku. maaflah dpt jamu mee aje. lain kali kalau pjg umur kita pekena ikan patin. srnk bila dpt jumpa member, at least persahabatan kita sentiasa segar. tk pd kau faris kerana mengwjdkan blog ni. jadi tali silatulrahim tak pts wp telah tamat bljr.

ybs said...

mekasih daun keladi pirzan lain kali nak jugak dtg lagi dan makan lagi mee goreng yg mcm semlm tu. Mmg sedap la pirzan, bole dikomersialkan la...hehehe

a member fr kump A said...

Thank u veri2 much. tq

teo said...

Faris,Thanks a million from Teo Ah Eeng n Teah Hak Boon . Best wishes for u .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites