Friday, April 17, 2009

Berita Terkini - Senarai Dokumen Yang Diterima - 17 Apr 2009 (10.40 malam)

Salam rakan2,
Disiarkan senarai nama mereka yang telah saya terima dokumennya dan setelah disemak ada di antara rakan2 yang dokumennya tidak lengkap.

1. Abd Aziz
2. Ainie
3. Aishah
4. Anas
5. Che Norizam
6. Chia - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
7. Goh
8. Jamaludin - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
9. Khadijah Sulaiman
10. Khalil
11. Kharudin
12. Khatijah Abu Bakar
13. Lee Ai Hiang
14. Mahani AB Rahim - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
15. Mahani Mustafa - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
16. Maznon
17. Mohamed Al Awal
18. Mohd Pirzan - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB dan Surat Litup
19. Azam
20. Zulkifli
21. Norazmah
22. Norishah
23. Normah - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
24. Paridah
25. Rofidah - Tiada Surat Tawaran Kursus Dalam Perkhidmatan IAB
26. Rohani
27. Rokiah
28. Rozita
29. Rusma
30. Sabri
31. Saupi
32. Sharifah Rahayah
33. Valarmathi
34. Whine
35. Yusof Sipan
36. Zaiton
37. Zakaria Ansori
38. Zalila

Kumpulan A
1. Norhayati Rasul
2. Yusof Mohamad
3. Azmi Din
4. Hassan Embong
5. Halipah
6. Tengku Adnan
7. See Hock Chuan
8. Soh Meng Choon
9. Maaruf Abas
10. Teah Hak Boon
11. Teo Ah Heng
12. Nafsiah
13. Aphong - Tiada Ijazah
14. Siti Dayang - Tiada Sijil Perguruan
15. Alias
16. Che Hassan
17. Jamaluddin Ab Karim
18. Shahrin Ab Manan

Itulah senarai nama yang dakumennya telah saya dapat melalui pos biasa dan pos laju. Semoga rakan2 menyemaknya. Terima kasih.

22 comments:

mpmn said...

faris, surat litup aku tu kau tlg buat sikit ya. tt bg phk pun tak apa. maaflah menyshkan kau je. teruk juga kau kena semak satu2 member punya. jadi keje kau pulak. mudah2an Allah membalas jasa baik kau tu. tak ramai org yg sanggup buat begitu. tahniah.

azamboy said...

ok,ok,ok aku punya settle,,yang lain kenapa masih ada slack,,susah en farish nanti kalu benda tu miss walaupun satu,,cepat cepat boleh di pos lajukan

cikguyusof said...

mekasih faris....

seri said...

cikgu faris,
surat tawaran IAB tu saya dah pos pada 16 april. Mungkin akan sampai pd Isnin ni. Saya tersilap hantar surat tawaran dari upsi. maaflah atas kelewatan. Terima kasih banyak.

nafsiah said...

Cikgu Faris, terima kasih, hanya Allah jua yang akan membalas jasa cikgu.

Sitidyg said...

Cikgu faris ..sijil perguruan aku tercicir entah mana jadi aku kirimkan saja transkrip maktab ..harap transkrip tu boleh juga digunakan.. thanks a lot for your great help..may god bless you..

PPGB Kohort 5 UPSI said...

Siti Dayang,
The original Sijil Perguruan is important sewaktu interview SPP nanti kerana SPP mahukan sijil asal. Better U dptkn salinan dari maktab seberapa segera atau dari BPG. TQ.

emzex said...

TQ Faris. semoga Allah membalas atas apa yg kau lakukan. ini juga satu amal jariah.tak dapat didunia diakhirat gerenti dapat.

yg orang lain kenape tak nak ikut seperti yg dikhendaki tu? betul lah kata Bustamam "DEGILLLL".Sapa yg susah, faris juga.

mpmn pun satu hal,lain kali buat catatan dan senarai semak,yg tu pun eden nak kena ajar ekau ke?

emzex said...

aku sekrg ni ada diiab genting.jumpa dgn datuk Y,aishah,norma dan che hassan.

lama tak dtg ke iab genting lebih kurang 2 thn lebih sejak tamat NPQH.

ada perubahan ,dlm bilik masing2 dah ada tv, tapi ttg kebersihan makanan dok mcm tu juga.harap2 tak jumpa sayur cicak.mkn esok ada kut bawal goreng.hehhehe. nostalgia betul bila berada disini,terkenang semasa NPQH dulu.

mpmn said...

hai emzek dlm blk dpt wifi tak? kalau dpt baru bestkan. aku nasihatkan hg jgn joging kat bawah surau tu. ada ular penunggu. tp kalau joging dgn sop tak pe kot.

kby said...

Emzex,tok Y bawa bini dia dk?.Awat yang kereja p kursus saja ni,nk laghi dari sek ka?

noris said...

Faris,saya poskan surat tu semuanya.tapi macamana boleh hilang ye.So yang tak lengkap tu macamana ya.Saya di IAB ni hingga jumaat.

emzex said...

mpmn dsekitar lobi saja ada wifi.dlm bilik aku guna broadband.

kby hg baru nak mula berblog,selamat datang.aku bukan nak lari dari sekolah.cuma aku nak menuntut ilmu aje.sayang anak murid tangan2kan, sayang sekolah tinggal2kan...betoi tak.

mcmmana dgn lawatan nazir?lonjakkan saujana,jgn lanjakan saujana takut terjunam.

Faris said...

Noris,
Suruhlah sapa2 di rumah tolong poskan. Klu tak nnti kesian rakan2 yg lain yg dh htr awal.

azamboy said...

aku juga sepatutnya ke IAB tetapi luka punggung masih tak sembuh..hari ahad baru ini aku dilanggar kereta proton,,berlubang pulak kaki aku,,hairan ye,,apalah balanya..selain dari dressing punggung,,aku kena dressing kaki,mujur anak aku ada balik cuti,,dia kata luka tu sepatutnya kena jahit..tapi aku tak mahu gi hospital,,sakit,,any how,hari ini,,isnin,,luka sudah ada perubahan,kain kasa sudah tidak ada kesan darah yangmasih keluar,,lagipun semalam aku ke penang ambil anak di Bayan Lepas.Misus kata aku degil sebab tak lalu duduk diam...heheheheehh kesian dia..yang langgar aku tu gurubesar pencen dan dia pun tak tahu yang dilanggarnya itu adalah aku,,kenalannya sebab mata dia rabun.hehehehaku dan kawan aku belah sahaja dan aku kena kontrol hensem sebab masa tu ada pekan sehari..kereta protonnya cabut getah bumpernya menghentam kaki aku..heheh keras juga proton ni.

rozita said...

Ish..ish..ish ... kamu ni Azam, cuba dok diam-diam skit! ontok-ontok kata org neg.9. tengok tu luka lama belum baik dah timbul lak luka baru. Anyway, take good care ok!

emzex said...

kome ni terkena kenan tupai kut. terlompat-lompat sana sini,tak boleh duduk diam.betul tu ita.

ita web site sekolah kau canggih,mana kau dapat tapaknya. beli atau free?

rozita said...

TQ MZ 4 d compliments. Web Site sek i tu d usahakan oleh seorang cikgu muda i bersama abangnya yg pro dlm bidang tu. Dia minat sgt ... i sokong je tiup semangat dia. Minggu ni pula , juru teknik komputer i sedang sibuk membuat setup wireless networking . Tengah dia dan teamnya beria-ia memasang ... tiba2 fibre optic converter pula rosak...hem..tertangguh ler pula. Duit lagi!!! Mz sudi nak derma kat sek I.. u kan golongan ber'uang'!

azamboy said...

tadi aku dresing,,luka tu dah cantum dah..tapi cuba kome tgk email yang aku hantar ke ppgb,,gambar orang dimakan harimau..kalau berani bukak le

rozita said...

Wah tahniah MZ! U dah ada blog sendiri ye. I suka warna template u .. hijau lumut .... segar, sejuk dan nyaman! Keep it up. Looking forward to ur ideas but jgn nanti leka dgn blog sendiri hingga mengabaikan blog alumni kita ye.

Siti Dayang said...

Thank you faris, aku akan usahakan cuma sehingga 24 April ini aku outstation menyelaraskan program outreach di daerah ranau..

emzex said...

TQ ita,I baru belajar dari usup.banyak benda yg nak dipelajari lagi.InsyaAllah blog kump kita sy tak akan lupa,banyak maklumat didapati dari blog ini.

ttg derma tu ,berapa you nak? ratus, ribu, juta (rupee n rupiah shj)?berwang tak ada la tapi bersaiz bersaiz ber'uang mkn.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites