Saturday, April 25, 2009

Hari Terakhir

Salam rakan2,
Hari ini saya telah menerima kiriman terakhir dari Normala (Kumpulan A) dan Normah (Kumpulan B) yang datang sendiri ke rumah saya bagi menghantar salinan dokumen tersebut pada jam 5.05 petang. Tapi ralatlah sikit kerana Normah tak sempat singgah masuk ke rumah saya.
Dengan kiriman terakhir pada hari ini saya menganggap tiada lagi yang berminat untuk bersama-sama menyertai kumpulan bundle tersebut. Oleh itu saya akan mencari masa terluang pada hari Isnin atau Selasa ini bagi menghantar semua salinan dokumen tersebut ke BPSM, KPM. Kepada rakan2 yang lewat tu bolehlah terus hantar sendiri ke BPSM, KPM. Maaf kepada rakan2 yang telah menghantarnya lebih awal sambil menunggu rakan2 yang hantar lewat.
Sekian, terima kasih.

8 comments:

cikguyusof said...

wokey ler tu faris, dah tersgt baik la apa yg telah kau lakukan selama ini, kami sesgt ler menghargainya... kpd yg masih lewat, tanggung ler sendiri.... jgn salahkan sesapa!

azamboy said...

ya allah ya tuhan ku,kurniakanlah tempat yang terbaik kepada en farish, sahabat ku yang telah berkorban demi kesejateraan orang lain,berikanlah keimanan,ketakwaan,kebahagian dan kesenangan seisi keluarga.jauhilah dirinya dan keluarganya daripada mara bahaya dan kesusahan tetapi sebaliknya berikanlah kesenangan dan kebahagian di dunia dan akhira..amin ya rabil alamin

Kembara Kelana said...

amin...aku amin kan doa azam...amin , amin, amin...

rozita said...

Amin ya rabbal alamin....

mpmn said...

aku jga doakan mudah2an kau dimurahkan rezeki kalau boleh biar isteri pun bertambah. amin

emzex said...

izinkan aku gunakan doa siazamboy ini,Amiiiin.

ya allah ya tuhan ku,kurniakanlah tempat yang terbaik kepada en farish, sahabat ku yang telah berkorban demi kesejateraan orang lain,berikanlah keimanan,ketakwaan,kebahagian dan kesenangan seisi keluarga.jauhilah dirinya dan keluarganya daripada mara bahaya dan kesusahan tetapi sebaliknya berikanlah kesenangan dan kebahagian di dunia dan akhira..amin ya rabil alamin

pengunjungsetia said...

musim berdoa ler pulak ye....

emzex said...

aku skrg ni ada di BTPNPP, memurnikan FM & MFM GB.harap2 ini lah yg terakhir pemurniaan, dah boring,banyak kali dah buat.tka selesai2 lagi.maklumkan nak menghasilkan yg terbaik semalaysia.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites