Tuesday, March 31, 2009

Pemeriksaan Berkelompok Program HEM oleh Jemaah Nazir

Salam rakan2,
Nampaknya sekarang ni musim JNS membuat pemeriksaan berkelompok terhadap program2 HEM di sekolah seperti yang dimaklumkan oleh JPN Selangor. Saya pasti di negeri2 lain pun begitu juga. Oleh itu kita perlulah melengkapkan segala maklumat, sistem fail, program2 dan segala2nya yang berkaitan dengan HEM. Tidak lupa juga program kurikulum dan kokurikulum kerana mungkin mereka akan menyambil untuk melihatnya.

1 comment:

mpmn said...

Aku malas nak fikir pasal nazir ni. aku buat keje aku n biar dia buat keje dia. maksud aku, kalau dia dtg aku bagi apa yg ada aje. malas nak pening2 kepala memikior. byk sangat nak buat tak daya rasanya. kita daya, cikgu pula tak daya. kdg2 tu kesian juga tgk cikgu mcm 2 benda nak buat.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites