Monday, March 30, 2009

Al-Fatihah, Kembali Ke Rahmatullah.

Salam rakan2,
Saya baru menerima SMS daripada saudara Aziz Md Ali pada 30 Mac 2009 jam 5.21 petang yang menyatakan Saudari Rakiah (dari kumpulan fulltime) yang bersahabat dengan Norma, Mona dan Sharifah yang kini melanjutkan pelajaran ke peringkat sarjana telah meninggal dalam kemalangan jalan raya sewaktu hendak menghantar assignment ke UPSI.
Saya telah mengambil inisiatif dengan menghubungi Saudari Ainoon bagi mengesahkan berita yang diterima. Menurut saudari Ainoon, kejadian berlaku pada pukul 3.00 pagi di kawasan Bukit Tagar (area Shah Alam)sewaktu beliau bersama suami pulang dari menziarahi anaknya yang kemalangan (patah kaki) di UiTM, Shah Alam. Laluan tersebut yang 3 lorong menjadi 1 lorong menyebabkan beliau dan suaminya terbabas. Kejadian disedari oleh orang ramai jam 7.00 pagi dan terus dibawa ke hospital. Suami Allahyarhamah Rakiah sedang nazak. Saudari Ainoon telah berkesempatan memandikan dan mengkafankan jenazah allahyarhamah dan menurut beliau kematian allahyarhamah mungkin disebabkan lehernya patah. Jenazahnya telah dibawa pulang untuk dikebumikan di Tapah.
Didoakan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.
AMIN.

6 comments:

ybs said...

amin, yarabbil alamin...

anas sabah said...

Al-Fatihah kepada keluarga Puan Rakiah.Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas Allahyarhamah.

azamboy said...

takziah kepada keluarganya..

emzex said...

al-fatihah buat pn.rakiah dan takziah utk keluarganya.amin.

mpmn said...

moga rohnya diterima oleh Allah swt n diletakkan di tpt yg mulia.
peristiwa ini membuatkan aku lebih insaf lagi sebgi hambanya. bersediakah aku jika tiba2 dipanggil kembali oleh pencipta yg maha hebat n agong. alfatihah utk rohnya.

rozita said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang soleh. Al-fatihah

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites