Thursday, April 23, 2009

Sabar Itu Separuh Daripada Iman

Salam rakan2,
Nampaknya hari ini pun saya masih menerima panggilan, sms dan email dari rakan2 yang menyatakan bahawa mereka baru mengetahui berita yang dimuatkan dalam blog sejak minggu lepas lagi. Mereka memohon kerjasama agar boleh menunggu kiriman mereka. So, saya mengambil keputusan untuk menunggu dan apa yang saya pohon agar rakan2 yang telah menghantar terlebih awal tu dapat memaafkan mereka yang terlewat. Saya harap pada hari Isnin atau Selasa saya dapat serahkan kepada BPSM, KPM. Esok (Jumaat) saya terpaksa menghadiri mesyuarat pelaporan nazir manakala pada hari Isnin mesyuarat panel APC. Rakan2 yang lain masih berkesempatan sehingga hujung minggu ini.
Bagi mereka yang memohon agar dibuat pindaan pada no rujukan permohonan itu, saya tidak dapat menolongnya lagi kerana saya telah hantar email tersebut ke SPP. Sekarang Cik Ramuna sedang membuat pindaan secara beransur2. Rakan2 diminta menyemak semula status permohonan dan mempastikan no rujukan permohonan tu dah bertukar dari DG3 ke PJJ dan seterusnya nombor kod negeri dan kawasan juga akan berubah. Yang tak berubah hanyalah SPP/09/...../....../(no KP masing2). Sekiranya belum lagi, diharap bersabar kerana Cik Ramuna buat beransur2. Tambahan pula dia akan bercuti agak lama minggu depan kerana balik ke Sarawak untuk majlis perkahwinannya. Rakan2 boleh berhubung dengan beliau melalui email ramuna@spp.gov.my

Penerimaan salinan dokumen setakat hari ini.
Kumpulan B
1. Hj Mohd Rasidi
2. Lee Ai Hiang - tambahan Surat Tawaran KDP
3. Rofidah - tambahan Surat Tawaran KDP
4. Wan Zainon
Kumpulan A
1. Wong Siew Kuen
2. Siah Lay Choon
3. Low Choon Yen
4. Norhayati Rasul - tambahan Surat Tawaran KDP

Itu serba sedikit makluman terkini.

10 comments:

datukY said...

sabor jer la.... dah nak buat mcm mane!!!

emzex said...

cik ramuna blm kawin lagi, faris ?

dia kena cepat2 proses permohonan kita ni.kalu lepas kawin nanti cuti sakit bentan pula,lepas tu cuti muntah2 pula lepas tu cuti pening kepala pula, lepas tu cuti bersalin pula.aduhhhh lepas tu apa lagi haaaaa......malas aku nak fikir lepas tu,lepas tu.

Faris said...

Emzex,
Itulah adat orang berkahwin. Dh kena buatan orang nak buat mcm mane. Sabor ajelah seperti kata Usop. He he he...

Anonymous said...

hi emzex,
u takda chance lagi. 1 cukup lah, buat apo nak banyak2???

anas sabah said...

Assalamulaikum Faris,
Aku dah dapat no rujukan baru tu. harap kawan-kawan lain pun dah dapat juga.

Faris said...

Bagus Anas kerana dh dapat. Rakan2 yg lain juga tolong semak. TK.

anas sabah said...

faris, aku nak ucap terima kasih tadi,tapi lupa kerana excited.Terima kasih Faris.

To Ki said...

orang lain dapat menantu,aku pula yang terasa tua sebab umur aishah dengan kita orang lebih kurang sama. kejap lagi dapat title nenek.Macam ybs dah jadi atuk.bestnya????komen mpmn amacam?aku rindu dengan komen kau le mpmn he!he!he!

tukangsampok said...

kau lom ada menantu ke tok ki?, ke kau yg tak2 kawen2 lg?, ke kau mandul takde anak? ke bini kau yg tak bole beranak? ke.... ntah ape2 jer la.....

Anonymous said...

TQ kerana sanggup menunggu kami yang tertinggal ini. Low Klang

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites