Thursday, February 26, 2009

Saudara Mohd Nor Azam Menjalani Pembedahan

Salam rakan2,
Saya berkesempatan menelefon saudara Sabri (Penghulu) petang tadi dan dimaklumkan bahawa saudara Azam kita telah menjalani pembedahan pada hari semalam. Saya cuba juga menghubungi saudara Azam kita tetapi telefonnya tidak dapat dihubungi. Apa yang boleh kita lakukan ialah sama2lah kita doakan semoga saudara Azam selamat menjalani pembedahan dan pulih seperti sedia kala seberapa segera dan yang penting dapat menghadiri konvokesyen pada 16 Mac ini. Amin.
TK.

21 comments:

Anonymous said...

Saya doakan semoga Azam cepat sembuh dan dapat hadir Konvo nanti.Azam, rajin2 makan ubat dan jangan nakal2 di hospital.

Anonymous said...

azam kuatkan semangat tu.semua ini hanya dugaan dari Allah SNT.

mungkin dosa-dosa kecil terhapus dengan dugaan yang kome terima nie.

ingatlah Allah maha mengasihi dan maha penyayang kepada makhluknya.

ingat,ingat,ingat.... dlm hospital tu banyak misi2 yg cantik2, jgn kome ganggu, kamu tu masih tak sihat lagi.kome boleh introduce kpd kawan2 yg dtg menziarahi kome saja.

Anonymous said...

Salam buat Azam
Harapan kami moga u tabah dan sentiasa kuat semangat mengharungi tempoh dugaan kesakitan ini.
We know u are strong but i also know men sometimes are week or should i say lebih manja bila sakit. So Azam manja dgn isteri je tau....jgn lebih2 dgn misi2 tu pulak.
Rajin2 mkn ubat dan jaga pemakanan ye. Doa kami agar u cepat sembuh dan dapat kita berjumpa n celebrate our big day together. C U.

Anonymous said...

aku juga doakan kau cepat sembuh azam!

Anonymous said...

you didn't know much about men ita..well, most of them get well when they sick...when they enjoy new things in their lives. eg when the nurses pampered them like a baby boy.this are new feeling that they cant get at home.sick person are like children,they need cares

so azam, enjoy with the nurses there.(but think of god before you did something)

ybs do think you agree with me.

Anonymous said...

Siape lah si teropong ni. Kalau i tau baru i respond. Mcm Din je... ye ke?

Anonymous said...

Salam,
Petang tadi saya berkesempatan menghubungi saudara Azam tetapi isterinya yang angkat. Dari perbualan dengan isterinya, saudara Azam kita masih lagi di hospital dan masuk hari keempat dah sekarang ini. Beliau masih tidak boleh makan dan minum. Bertahan dengan pain killer. Penyakit yang dikesan adalah ketumbuhan di luar usus dan bukannya di dalam usus seperti yang diberitahu oleh doktor. Doktor dapat kesan apabila pembedahan dijalankan. Diharap saudara Azam kita akan cepat sembuh.

kembara kelana said...

azam kuatkan ke azam man kau untuk terus hidup, orang macam kau amat diperlukan oleh masyarakat sebab kau antara orang yang mampu mengurus stress masyarakat. aku dan keluarga aku mendoakan kau cepat sehat..kita jumpa di konvo nanti..aku masih ternampak nampak kau memikul komputer semasa di IAB, komputer tong kau tu. Yang power dan hebat. Aku masih ingat aku beli CD 8 ringgit dengan muka aku hanya ada sekeping saja..kelucuan kau terus segar dalam ingatan aku azam..

Anonymous said...

get well soon

Anonymous said...

Aku tahu kau mesti cepat sihat sebab berjuang sampai pembedahan. InsyaAlah..Jumpa kita 10/3 nanti

Anonymous said...

aku sampai silap mengeja sebab terperanjat kau kena masuk wad..Harap sihat bersama keluarga

Anonymous said...

azam I wish you good luck and get well soon.

I still can remembered all your funny jokes.not all can reperesent jokes like you represent.

to ita,who's "teropong" is not important.i am one of your classmate. respond or not to respong is your rights,i am not to force you to do its.

Anonymous said...

ak tahu sapa si teropong tu. dia teropong org tp aku teropong dia. dia ni byk kali tukar topeng. satu tip aku boleh beritahu dia ni tergolong org kaya.

Anonymous said...

La..mpmn kalau setakat klue 'kaya', semua org kaya... kaya senyum, kaya budi, kaya bahasa, kaya cerita, kaya bergaya, kaya ilmu dan mcm2 kaya lah! Tapi maksud u kaya harta ye?
What ever lah!!! EH ingat tak siapa yg suka guna ayat tu semasa mengajar kita dulu. Kesian dia dok mengajar kita murid tua yang nakal dan lembab pula dalam subjek tu. Bila di kenang2 semula saat kita jadi student mahasitua tu... how i wish we can share that moment again. Miss all of u.

Anonymous said...

Ita,
Makan dengan jem kaya ajelah.... he he he....
Lagi satu kalau nak that moment lagi semasa belajar, jomlah join buat master. Setakat ini I, Mahani Rahim dan Yusof Rompin aje yg mohon dan nk htr borang tu hari khamis ni.

Anonymous said...

aku dah tak larat nak buat master. korang sajalah pegi yeah.
Apa lagi dikejar dalam hidupmu.Dunia ini hanya sementara sahaja. cukup-cukup. aku nak tumpukan hal-hal akhirat pula.dah maghrib!!!.Bagaimanapun aku sokong cita-cita kamu yang berminat tu.

Anonymous said...

Hello Saudara Mohd Nor Azam,
Harap anda cepat sembuh dan dpt menghadiri konvo.
Nasihat kpd kwn2: Jagalah badan dgn baik2 sbb kita sdh agak tua.

Anonymous said...

Goh,
Belum tua lah...... nanti marah kawan2 U kata tua. Kita panggil remaja lagi sesuai tetapi ditambah dengan emas. So kita panggil remaja emas.

Anonymous said...

haiya GCE,lu solang saja tua maa...kita olang masih muda sweet 50 maa..itu faris jackie chan lagi muda dali gua.. sweet sour la.

apamacam lu punya keleta sudah dapat ka..?

Anonymous said...

mpmn eden juga selalu teropong ekau.kalau setakat klu kaya, semua orang kaya.macam2 kaya,betul tak ita.
ekau lagi kaya..kaya anak.usup, bol dan sabri kaya bini,eden miskin anak,tapi sekarang ni selalu makan roti sapu seKAYA,mkn boleh kaya.mudah2an doa ekau eden jadi kaya sungguh2.kaya anak,bini dan harta.

betul tak gua cakap, goh tong

Anonymous said...

Faris,
Bukan tak nak joint u all sambung belajar. you know how i treasure that enjoyable moment of ours but... really tak larat and kesian kat anak2 pula. Dulu pun minta izin dgn hubby 3 tahun je. Teruskan Faris dan rakan yg lain...u all penyambung perjuangan kita semua.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites