Wednesday, February 25, 2009

Penginapan Semasa Konvokesyen

Salam rakan2,

Kita akan menghadiri raptai pada 15 Mac, konvo pada 16 Mac dan pulang jubah pada 17 Mac. Ini bermakna kita memerlukan 2 malam tempat penginapan di Tanjung Malim. Setakat ini tidak tahu di mana kita akan menginap atau membuat tempahan bilik hotel. Sekiranya rakan2 ada maklumat, bolehlah disalurkan di dalam blog ini untuk panduan rakan2 yang lain. Bagi yang di KL dan Selangor tak jadi masalah sangat kerana boleh berulang aje. Sekurang2nya kepada mereka yang datang ambil jubah pada 10 Mac nanti bolehlah cari dan buat tempahan hotel.

Terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

faris, ku dah cuba minta tolong member grup A utk tempahkan hotel tapi semua dah penuh laa... mungkin aku terpaksa tido kat masjid jer!

Anonymous said...

Kalau kawan2 nak duduk apartment UPSI sila telefon 05-4595002 -Ros.Itu pun kalau ada lagi kosong.apartment 3 bilik harga
RM130.00 sehari.letaknya di Kolej Aminurashid.Apartment tu lima tingkat.Saya dah booking satu.Kalau keluarga ramai ada rumah yang 4 bilik boleh isi 8 orang.Biliknya sama macam penginapan kita dulu.

Anonymous said...

tidur dimasjid tu bagus.boleh buat sembahayang berjemaah,beriktikaf, berkiamullail dan banyak lagi aktiviti2 yg boleh mendapat pahala berganda.

tapi kalau setakat tidur saja tanpa buat apa2,takut dapat bala pula,lebih baik tidur dekat stesyen kereta api.tut...tut...tut..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites