Tuesday, February 17, 2009

JEMPUTAN KE ISTIADAT KONVOKESYEN KESEBELAS UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS - (SIDANG PERTAMA)

Salam rakan2,
Surat jemputan konvokesyen boleh diperoleh melalui laman web UPSI seperti alamat berikut :

http://web.upsi.edu.my/v1/index.php?option=com_content&task=view&id=136&Itemid=201

Surat jemputan yang akan dipaparkan adalah seperti di bawah. Sila klik perkataan cetak di bawah surat tersebut. Semoga rakan2 dapat mencetaknya dan memberikan jawapan segera sebelum 8 Mac 2009.

TK.

Ahmad Faris Bin Johan
No. 8, Jalan 3/9, Seksyen 3,
Bandar Teknologi Kajang, Semenyih
43500 Kajang
Selangor

D20061028213


Saudara/i,

JEMPUTAN KE ISTIADAT KONVOKESYEN KESEBELAS
UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS - (SIDANG PERTAMA)

Terlebih dahulu pihak universiti merakamkan ucapan tahniah dan syabas di atas kejayaan saudara/i lulus peperiksaan dan dapat menamatkan pengajian di Universiti Pendidikan Sultan Idris, serta layak dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (dalam bidang masing-masing) dengan Kepujian.

2. Sehubungan dengan itu, saudara/i dan dua (2) orang ahli keluarga dijemput hadir ke ke Istiadat Konvokesyen Kesebelas (Sidang Pertama) yang diadakan khusus untuk meraikan kejayaan saudara/i. Istiadat Konvokesyen Kesebelas (Sidang Pertama) akan diadakan pada 16 hingga 18 Mac 2009 bertempat di Dewan SITC, UPSI.

3. Bersama ini disertakan Panduan Konvokesyen Kesebelas (Sidang Pertama) Universiti Pendidikan Sultan Idris untuk makluman dan tindakan saudara/i. Sila buat pengesahan sama ada saudara/i bersetuju atau tidak untuk hadir ke Istiadat Konvokesyen ini melalui http://mysis.upsi.edu.my/konvo. Pengesahan kehadiran tersebut hendaklah dibuat selewat-lewatnya sebelum atau pada 8 Mac 2009.


Sekian dan terima kasih.

"PENDIDIKAN GEMILANG MENUJU WAWASAN"

* Surat jemputan ini bukan merupakan surat jemputan rasmi, tetapi untuk makluman awal saudara/i sahaja. Surat jemputan rasmi akan diposkan kepada anda.

Cetak

No comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites