Monday, March 8, 2010

Semasa Lantikan DG41

Rakan2,
Saya sempat menelefon Cik Rosaliza di BPSM pada 8 Mac 2010 jam 8.50 pagi untuk bertanya status pelantikan kita. Difahamkan semua lantikan bagi mereka yang terlibat di SJKC, SJKT, SM, PPD, JPN dan KPM telah dilakukan tetapi tidak di SK kerana difahamkan tiada perjawatan. Perjawatan tersebut akan diconfirmkan dengan Unit Naziran di BPSM juga. Menurut beliau lagi, perkara ini mungkin selesai dalam seminggu dua ini. Oleh itu kita kena bersabar lagi sehingga akhir bulan Mac 2010 ini. Kalau rakan2 nak cuba desak, boleh menelefon 03-88847714 (Cik Rosaliza).
Sekian berita semasa. Terima kasih.

17 comments:

Anonymous said...

Tak apalah.kita sabar aje lah.....sabar separuh daripada iman.

yusofsipan said...

isk mcm tu ler pulak citernye.... sabor jer la!

mpmn said...

berapa lama nak sabar. inilah cikgu, sikit2 sabar, tu sebab org pijak kepala. aku rasa kita kena pegi sana buat piket atau masuk tv3 atau suratkhabar. baru org nak layan.

Anonymous said...

mpmn,
8 fasa kita boleh sabar...maka sabor je le mpmn.lama-lama datang juga.takkan lari gunung dikejar hu hu

Anonymous said...

Sabar..sabar..sabar..kita calllah ramai-ramai tapi berperingkat2 mulai minggu ini. Kak kiah nak call..nanti terpanggil dia nak cepatkan atau nak maklumkan.Sekecik dah ramai dapat surat pelantikan.sibesar, guru besar..badan besar..kerja besar terhegeeh..hegeeh..

Aida Ali said...

Salam. Maaf tumpang mencelah. Ada sedikit info untuk kita share. Semasa mengurus pelantikan grup kami dulu, saya dan Hulmi terlebih dahulu telah menemui Timbalan SU Bhg Cawangan Perjawatan dan Naziran BPSM; En. Rodzi bin Zin 88847867 dan selalu berhubung melalui telefon PA beliau; Faizatul Syahida 88847784. En. Rodzi telah melorongkan kami menulis surat kepada TSUB Cawangan Perkhidmatan BPSM (boss cik Rosaliza) dan boleh dikatakan lancarlah juga walaupun ambil masa panjang. U all cubalah hubungi pegawai-pegawai tu. Sabarlah ye kawan-kawan. Usahlah berpiket ke, komplen kat paper ke dll. Good luck!

mpmn said...

org yg reti letak nama..

8 fasa tu, masa belajar. tp dah konvo n dah temuduga n dah lulus tp tak lantik2. munasabah ke? tunggu ye aku bertindak. iman aku tak kuat mcm kau org, boleh urut dada dgn ucapan sabar..sabar...sabar.

nak harap MGB, aku rasa tak ke mana. MGB tak ada taring.

mpmn said...

silap

org yg tak reti letak nama...

dlm blog ni pun tak berani letak nama apatah lagi nak harap memperjuangkan nasib yg kita alami ni.

yusofsipan said...

kau ni pirzan, selepas bertahajud pun nak naik angin ke? ke angin dah satu badan? hehehe....

cadangan yg bernas drp Cikgu Aida, mekasih!

Anonymous said...

aku cadang nak report kan butros butros ghali dan bang kii mon,setiausaha agung bangsa bangsa bersatu.macam2 kerenah birokrasi yang mereka buat.ada kuasa tapi langsung tak mahu membantu.yang jadi mangsa ialah kerajaan BN.tak cekap,tak telus,membesorkan anu aje dema ni

zorro said...

aku cadangkan kita buat aduan ke "aduan rakyat".biar karam singh wallia angkat 6 kali tangan dia baru depa tahu dan ingat sampai bila2.

mpmn isthifar banyak2.mmg gunung tak lari kalu di kejor.itik dan ayam mmg sah lari.tak gitu anonymous? gila punya keja pi kejar gunung....hehehh

mpmn said...

ybs, zorro, anony.

kah..kah..kah

aku nak cari ayah pin, minta dia bawa ke kerajaan langit.

cgany said...

Asalam.Aku dan Chung Yee Lan dah dapat surat tawaran kelmarin.siap sekali dgn surat penempatan di sekolah yang sama.Fari ada tpon aku tadi utk conformed samada aku dpt ke belum.Itu maklumat yang boleh aku kongsi dgn rakan2 lain

jon said...

mpmn, cop,zorro, tengok orang sabah dok senyap senyap dapat surat lantikan.tahniah anas n chung yee.
cadangan puan aida tu ada baik juga.kalau nak cuba. Rasannya surat2 tu dan dalam perjalanan.

jon said...

abu dan adly...tolong lah jenguk2 surat tu.

zorro said...

jon ko kena faham senario masa kini.sabah dan serawak diutamakan buat masa kini.

tu sebab mereka dapat dulu.politik la katakan.kalu sapa2 dak dulu mohon ke sabah n sarawak.tak gitu.

mpmn said...

aku setuju dgn zorro. pelik bin ajaib. srt boleh sampai ke sabah dulu. lalu dpn rmh, seberang laut dulu. hantar yg jauh. aku tak jeles pun. cuma aku musykil cr dia org buat keje.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites