Tuesday, March 17, 2009

Tahniah!! Gambar Menceritakan Seribu Perkataan

Salam rakan2,
Kepada mereka yang gambarnya ada bersama saya, dapatlah saya muatnaikkan gambar tersebut. Kepada mereka yang tidak ada gambarnya dalam blog ini, pohon maaf dan jika mahu diupload bolehlah email kepada saya di afarisj@yahoo.com


Blog Administrator and Wife.


Mohd Adely dan Saupi


Kharudin


Dua kembar Mahani (Mahani Mustafa dan Mahani Ab Rahim


Maznon


Zubaidah dan Sharifah Rahayah


Norishah dan Normah


Valarmathi, Patimah, Sabri, Norazmah, Zubaidah, Maznon, Norishah dan Normah


Yusof dan isteri, Sabri dan isteri serta Faris dan isteri


Yusof, Sabri dan Faris


Yusof, Sabri, Mohd Adely, Zalila, Ainie, Faris dan Anas


Anas dan Faris


Hajah Rozita, Faris, Kharudin, Khalil dan Zaiton


Faris, Kharudin dan Khalil

18 comments:

Anonymous said...

Finally de convo was over and I'm happy that all of our classmates graduated, our hardwork paid off.
I am lucky to get the Pingat Emas Naib Canselor. I was awarded with a gold medal (said cost RM800) and a RM500 cheque from the Canselor, Tuanku Bainun that morning. Here I would like to extend my gratitude n aprreciation to my beloved family members and my dear friends for your support and help upon my achievement. And not forget to share my joy with my group members, Normah, Goh, Valar n Kak Kiah, thank you for everything.
Azam, happy to see you attending de convo. Jagalah badan baik-baik supaya cepat sembuh.
Tahniah, Mahani n Faris dapat teruskan perjuangan, nanti 2 tahun kemudian kamu dapat attend convo sekali lagi dengan jubah yang berjalur dua dan seterusnya berjalur tiga pada masa yang akan datang.
Jumpa lagi, kawan-kawan, do keep in touch!

Anonymous said...

Tahniah Lee Ai Hiang,
U telah menaikkan nama group kita dengan pingat emas tu. I think U should apply the master programme. NC dah announce geran RM10,000 untuk mereka yang melanjutkan pelajaran ke peringkat sarjana dan doktor falsafah bagi mereka yang dapat first class. If U apply lewat pun, maybe Dr Omar can consider your application. Jom Lee join me and Mahani.

Anonymous said...

Salam sahabat,
Syukur alhamdulillah kita telah diberi kesempatan oleh Nya meraikan hari bersejarah 'konvokesyen'kita di usia menjengah emas ini bersama keluarga tercinta masing2 dan dikelilingi oleh sahabat2 seperjuangan yg dah jadi mcm satu keluarga besar.
Dalam sibuk mata ini mencari wajah2 sahabat yg dirindu.. tak btemu wajah Kak Kathijah ... w/b/p tahniah kpd Kak Kathy dan bsabarlah menempuh sekelumit ujian Allah itu.
I Baru smpai umah zohor tadi bersama kak ton. Penat baru terasa dan kaki mengadu lenguh...bukan ape.. lama berjalan meninjau dan bershopping di gerai2 cenderahati upsi tu..meriah!!!
Entahlah ye... lepas ini masih adakah kesempatan kita berjumpa kembali? Menyusuri laluan keluar dari T.Malim tadi sayu hati ini...disini ku tinggalkan jejak2 perjuangan mengejar segulung ijazah dlm erti sebuah persahabatan yg tulus dan penuh keceriaan.Di sini juga kita di uji dgn kekuatan mental dan fizikal serta rindu resah meninggalkan keluarga tercinta.
Times flys very fast dan tup-tup finally kita dah sampai to the end. Harapan i agar blog ini menjadi penyambung hubungan kita walaupun cerita perjuangan ijazah dah selesai.
To all my dearest friends ... Tahniah kepada semua and do keep in touch!!!
Trime kasih kepada semua sahabat kerana telah sudi mewarnai dunia kehidupan I selama kita bersama.
Mohon maaf atas apa saja kesilapan dan kelemahan dalam kita bersahabat.

Anonymous said...

Terima kasih Faris atas gambar2 sekitar konvo yang dipaparkan dalam blog kita ni. Tertunai juga hajat nak menatap wajah isteri tercinta Ucop dan Sabri..
Pagi tadi masa hantar jubah dapat juga berjumpa dengan beberapa kawan2 yang masih belum balik termasuk Zu,Rohani & family, Bol bersama isteri2, Din juga bersama isteri di gerai2 jualan.
Sebelum balik sempat juga ke Bitara Siswa coz ta nak beli cenderahati dari upsi untuk family dia. Seronok rasanya bila nampak gambar semua ahli kumpulan kita dipaparkan di papan kenyataan di ruang legar sebagai alumni upsi 2009.
Kepada semua tahniah sekali lagi. Tahniah berganda untuk Lee yang berjaya menaikkan nama kumpulan kita, Untuk Faris dan Mahani teruskan perjuangan ..
Semoga ikatan persahabatan kita akan terus berkekalan. Jumpa lagi

Anonymous said...

Anas,
pls email to me all those photo taken by ur camera...sekeping dua aje...here is my add: serisuryati@yahoo.com

tq.

Anonymous said...

syukur kepada Tuhan kerana kita semua telah berjaya. tahniah ! ucapan penghargaan dan terima kasih kepada semua. semoga kita terus menggunakan blog ini untuk mendapat berita dan info. syabas dan setinggi2 tahniah kepada lee ai hiang dan rakan-rakan yang dah mendaftar untuk program masters.semoga jumpa lagi di lain masa dan ketika.

Anonymous said...

Tahniah Lee,atas kejayaan U.Saya tumpang bangga kerana ahli rumah kita dapat anugerah emas.Masih segar dalam ingatan tawa riang kita satu rumah.Itu suatu memori yang tak dapat dilupakan dalam hidup I.Hari konvo kita meriah,tapi disebabkan hujan tak banyak gambar2 bersama rakan dapat diambil lepas konvo di dewan.Terima kasih Faris kerana ada juga gambar2 rakan kelas di ambil di auditorium.
Lee,kalau ada rezeki datang rumah saya Jun nanti iaitu musim durian.Sekarang sedang banyak berbunga.Insyaallah kalau menjdi tahun ni ,jemput datang siapa yang sudi untuk makan durian.
Tahniah kepada semua rakan2...

yusofsipan said...

tahniah kpd semua kekawan, khas buat Lee Ai Hiang krn anugerah emas!

Moga hubungan silaturahim yg telah terjalin sekian laman berkekalan dan blog ini boleh menjadi tali pengikatnya.

Faris, aku cadang nama blog ini ditukarkan kepada Alumni PPGB Kohort 5 UPSI(2006-08), bgm dgn kekawan lain ada cadangan lain ke?

Anonymous said...

Kamu semua memang hebat sehebat melangkah masuk ke IAB.Betul tu blog ini amat penting untuk kita menyambung persehabatan yang tak sama nilai dengan wang ringgit. Banyak perkara yang perlu kita kongsi selagi bergelar peneraju sekolah.Kak Kiah harap kongsi2lah segala maklumat sekolah. Lee.. Tahniah, Faris dan Mahani juga. Tiga wakil dari kumpulan kita yang memberi sokongan kepada yang lain agar terus memartabatkan kejayaan di sekolah nanti.Doakan ULAMA( Usia Lanjut Makin Aktif)yang dipesan olen PC akan terus memotivasikan kita.InsyaAllah...Kak Kiah rasa ada ramai lagi pengikut Faris DAN Mahani, sekarang nak timbang, nak tambah, nak tolak, nak darab dan bahagi antara kerjaya,pekerjaan dan keluarga. Hidup Kohort 5(2006/08)

Anonymous said...

tahniah lee. u mmg hebat. tahniah pd member yg sbg master. nasihat aku, pastikan u all buat assg yg ori bkn cetak rompak dari mana2. bknnya apa, aku hrp u all mmg bnr2 master dlm bdg yg u all buat. kalau cetak rompak kita tak bljr apa2. master dpt tp ilmu tak dpt. ok goog luck.
konvo dah beres, so bila lagi kita boleh buat alumni. mungkin kita boleh buat perjumpaan di satu2 tempat. ternyata semasa konvo kita semua sibuk jadi tak dpt sembang mesra ant satu sama lain. hya sempat senyum n salam aje.
pd faris wp sibuk dgn master jgn ttp blog ni. blog ni sbgi tali hayat kita sesama kwan.

Anonymous said...

haiya falis, lu punya gambar mcm itu sifuu maa.itu din sama itu khalil ada gambar,tapi gua punya gambar talak. lu betul2 tarak patut ,talak ambil gambar gua sama maa.

tengok gambar lu olang semua pakai itu jubah,gua ingat sama itu celita cina.itu sifuu sama hantu2nya.haiya banyak bergaya.tahniah1tahniah....

Anonymous said...

Salam.
Tahniah kepada semua rakan yang telah menerima ijazah tempohari.
Menitis airmata kemenangan setelah jerih-perih kita selama 3 tahun untuk mendapatkan sekeping ijazah. Bangga kerana dah seusia begini kita terus berjuang demi memartabatkan diri dan maruah keluarga. Bangga juga kerana menjadi mentor dan contoh kepada guru-guru muda yang masih ditakuk lama di sekolah tu...

Agak sibuk sekarang kerana bulan Mac dah melangkah ke pertengahan bulan. Saya dilantik menjadi AJK induk Ragbi dan Bola Jaring Kebangsaan yang diadakan di Melaka. Selepas ini sekolah berentap lagi dalam pertandingan Kalam Jamaei untuk Karnival Pendidikan Melaka pada 2 April. Saya dah tetapkan sasaran agar memperolehi juara kerana tahun lepas dapat naib johan negeri sahaja. Bukan guru-guru sahaja yang kerja keras tapi GB juga turun padang.

Mei nanti kita ke Terengganu kerana Hari Guru Kebangsaan di sana. Member Terengganu tunggu panggilan saya. Saya dah tempah tiket flight pada 15 Mei hingga 17 Mei.

Jun pula saya akan ke Turki mengikuti rombongan pengetua-pengetua Melaka. Nampaknya asyik berjalan sahajalah saya... Tapi kerja dah diatur sebegitu kemas agar orang bawahan dapat meneruskan usaha dan perancangan yang telah ditetapkan.

Banyak pula cerita saya....
Maaf, hari raptai dan konvo tiada dapat bersama rakan-rakan.

Keep in touch selalu...
Jumpa lagi.

Anonymous said...

salamualaikum..take time utk menulis walaupun telah lama lihat pages ini.apapun saya juga amat bergembira kerana dapat menunjukkan muka untuk kawan2 walaupun ada sedikit terkilan kerana tak berupaya ke Dusun Bay.Tak berupaya berarak bersama sama kerana kesakitan dan the whole day air kencing bercampur darah.Apapun setelah 19 september,segala wire2 dan beg Gucci telah di removedkan dan kini sedang menuju ke arah kesihatan yang cemerlang.Seronok tgk gambar gambar kita dan gambar saya dah saya downloadkan dalam azamhamid.fotopages.com.at least saya dan kumpulkan cukup kekuatan,,kalau aku sanggup belajar,,dalam apa keadaan juga aku akan sanggup mengambil ijazah,,walaupun merangkak..dan terlalu kepingin bertemu kawan..at least tuhan sudah makbulkan dan aku bersyukur.

Anonymous said...

Azam, wire kamu buka 19 Mac atau 19 sept?.Kami semua doakan kamu sihat seperti biasa.berpantanglah makan.jangan ikut selera kamu.
Semoga semua rakan2 sihat dan gembira bersama keluarga disamping tugas sebagai pengurus sekolah.

Anonymous said...

silap le,19 mac..camana boleh tersasul

Anonymous said...

azam aku tabik dgn ketabahan kau. lebih2 lagi aku duduk sebelah kau. aku harap kau akan terus sihat n dpt beribadah dgn serius terhdp penciptamu.
goh tong gua mau pinjam wang. boleh ka. lu bilioner takkan tak boleh. gua ingat mau beli bmw n kahwin satu lagi

Anonymous said...

hello friends. congrats to all of u, finally we have graduated. we are grateful to God and don't forget our beloved family members and friends too. i would like to ask; have u all applied for your dg41? be fast and make sure u do it correctly. by the way, to our dg38 friends, have u all applied ur dg41? please respond my dear friends. amacam kawan2, bagus tak BI aku? inilah hasil pengajaran Pn. Ainon dan Dr. Ghani.. he... he.... he....

Anonymous said...

salam. apa khabar anonymous. siapa ye? saya belum mohon lagi. hari tu dah download apa yang faris post. bila baca anonymous punya comment ni,baru teringat. baru nak baca ni. tk anonymous kerana ingatkan.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites