Tuesday, November 4, 2008

Tuntutan UPSI Fasa 8

Salam,

Rakan2 yang dihormati, untuk makluman tuntutan elaun UPSI Fasa 8 telahpun masuk ke dalam akaun pada 3 Nov 2008. Oleh itu rakan2 boleh semak dalam akaun masing2. Kalau tak dapat, pandai2lah hubungi UPSI atau IAB.

Terima kasih.

12 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah....

Anonymous said...

habuan terakhir.... hehehe

Anonymous said...

ada lagi. aku ingat tak ada dah. alhamdulillah. aku tengah kering ni. dapat juga aku menarik nafas.

Anonymous said...

emzex,
434 tu ialah jenama kopi yang popular di Muar. Kalau hang pi arah selatan ikut PLUS hang akan jumpalah dengan beberapa papan iklan besar promote kopi 434 tu. Kopi tu buatan Muar, mai lah datang Johor, boleh pekena kopi tu....

Anonymous said...

kopi tu ada jual di Giant. Mcm2 kopi ada di sana. Tak payah cari sampai Muar.

Anonymous said...

salam,,ooi sernok juga cerita pasal kopi,,,teringat arauah mak yg suka minum kopi,,kini dia telah tiada,,,yelah,,dulu dulu,semasa kita nak muda remaja,,semunya nampak kita kuat,,bawa beras 10 kg tak jadi masalah,,tapi bila suruh emah bawa beras tu,,terhegeh hegeh dia membawanya,,,dulu,,ketika kita nak muda remaja,,mak pula rambut ditumbuhi uban,,urat2 ditangan dan dimuka mula muncul,,by that time kita pula yang nampak semakin macho,,semakin pria dan semakin ganteng.eamk dan ayak pelan pelan menyusut dan menjadi tua..kini mak dan ayah dah tiada,,sempat juga berbakti dengan menjaga mereka..kini nampaknya giliran kita pula yang menjadi tua..dulu kita jaga anak anak kita,,satu hari anak anak pula terpaksa jaga kita,masa berubah,,harap diri kita juga berubah ke daerah yang lebih baik..terus terang,,aku teringatkan kawan kawan semua,,semasa kita segar dan kenakanlan kenakalan kita di dalam kelas,untungnya kita,,dua kali dapat jadi budak budak,,semasa belajar di sekolah dan sekali lagi semasa kita di universiti..seronok sebenarnya jadi budak budak ni,,apa lagi le gamaknya dapat kawin dengan bini yang berumur macam budak budak.heheheheheheh..jangan marah..saja tulis sebab tak tahu apa nak tulih.

Anonymous said...

azamboy,
kau dah lama jugak tak post komen kat blog ni.... ingatkan kau sibuk sangat. Bape kali aku beri salam bila lihat kau online dalam YM, tapi kau senyap jer, tak tahu sama kau ke atau pun orang lain yg online tu....

betul ler tu azam, hidup kan ibarat roda.... sekarang ni sampai dah giliran kita menjadi tua....

kau tak tahu tulis pun takpe, kau belasah jer.... yg penting kau jengah blog ini dan post komen kau walaupun sepatah kata. Setakat ini, blog ini jer la yg menjadi jambatan kelangsungan hubungan kita....

Anonymous said...

emzex tu.. siapa ha...Nak tahu juga siapa rakan kita tu.
Isnin ini saya ke IAB lagi hingga khamis. Tapi jika UPSR keluar, saya balik ke Melaka pada rabu juga.
Program untuk tahun 6 2009 dah dirancang. Pada 14 Nov.malam sabtu saya panggil ibu bapa tahun 5 ke sekolah. Saya nak terangkan program 2009 dan meminta persetujuan tentang jumlah peruntukan yang diperlukan. Harap-harap mereka bersetuju, jika tidak sukar nak jalankan program jika tak ada duit. Siang hari dah tak cukup masa lagi.
Akhir tahun lagi sibuk.
Semoga result tahun ini lebih cemerlang.
Doa untuk semua rakan.

Anonymous said...

Lupa nak cerita pada rakan-rakan. Minggu lepas saya ke kelantan dan terengganu. Rombongan melawat sk Zainab 2, salah sebuah sekolah kluster. Dapatlah guru-guru sekolah saya keluar dari kepompongnya yang dah gelap. Saya berkesempatan bertemu dengan Sharifah Rahayah. banyak juga cerita bila berjumpa hingga jam 11.00 malam kami keluar. Saya dan guru-guru tidur di BTP Kelantan. Cuma bayar sepuluh ringgit seorang sahaja. So...pungut duit pada guru taklah mahal sangat.
Rakan-rakan juga boleh menjalankan program benchmmarking dengan lebih baik lagi.
Membeli-belah sambil melawat sekolah lain yang baik.

yusofsipan said...

noi,
bior aku yg jelaskan sapa emzex tu... ingat u dah tahu sapa dia sbb lama dah dia aktif dlm blog kita ni.

emzex (baca MZ)tu ialah Mohd Zulkifli bin Mohd Zain yg mengajar di Butterworth tapi tinggal di Kedah. Lelaki hensem tapi comel (rendah, hehe) dan berkaca mata dan selau berlagak macam profesor serba tahu.... (jgn marah emzex, aku saja lawak na...)

ok ka noi penjelasan aku tu?

Anonymous said...

Terima kasih Usop.
Semalam (Jumaat 7 Nov.) saya dan beberapa orang guru ke Muar, melawat guru saya yang kematian ibu.
Balik sempat beli murtabak Singapura di Tanjung Agas. Mesti beli jika pergi ke Muar.

Anonymous said...

terimakasih la usup kerana memberi biodata aku dengan panjang lebar tu. sekarang ni aku bukan lagi di butterworth tapi di kepala batas.parlimen kepala batas memang mewah. sebelum pak lah berundur nanti aku dah pun dapat duit parlimen sebanyak RM5000 melalui datuk bakar orang kuat pak lah.jadi lah sebagai gb baru dikawasan nie.tahun depan belum pasti lagi,mungkin kawasan pekan pula mewah.apa yang dapat aku kebas saja tapi kena buat proposal.mujurlah ada ilmu tu semasa di upsi.kau lebih layak digelar profesor serba tahu usup,sebab janggut kau tu serupa dgn janggut profesor. hehehehe.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites