Thursday, November 13, 2008

Tahniah! UPSR 2008

Salam kepada rakan2,

Hari ini 13 November 2008 telah diumumkan keputusan UPSR. Pastinya semua rakan2 telahpun mengetahui keputusan sekolah masing2. Kepada yang sudi berkongsi keputusan sekolah mereka, bolehlah disiarkan dalam blog kita di bawah entri ini. Seterusnya bolehlah nyatakan program atau projek yang telah dijalankan sehingga membawa kejayaan di sekolah masing2. Sekurang2nya kita dapat membantu rakan2 lain dan berkongsi program atau projek yang memberi impak kepada murid2.

Kepada rakan2 yang telah berjaya meningkatkan pencapaian UPSR sekolah masing2, diucapkan tahniah. Kepada mereka yang kurang berjaya, usaha semula bagi tahun 2009 dan sebaik2nya buatlah refleksi tentang program atau projek yang telah dijalankan sama ada berkesan atau tidak.

Sekali lagi TAHNIAH! kepada yagn berjaya. Terima kasih.

19 comments:

Anonymous said...

Hai Kawan2,
Keputusan sekolah saya agak merosot Qualiti tapi meningkat dalam Kuantiti.Target B.Ing.saya mencapai sasaran cemerlang.Kena usaha lebih lagi Tahun depan.

Anonymous said...

Tahniah, tahniah dan tahniah!!!

Anonymous said...

wooooooooooooooooooo dari 5 orang naik lapan org 5A..ok le tu..huhuhhuuuuu

Anonymous said...

syukur kerana bilangan murid cemerlang meningkat dari 7 kepada 14.tetapi peratus keseluruhan merosot 1.8 %. tahun lepas BM 100 % tapi tahun ni kurang le. saya jangkakan hanya murid pemulihan (3 orang) sahaja yang tidak menguasai, tetapi terdapat 8 murid lain pulak yang tidak menguasai sama ada BM atau BI atau MT atau SN. semasa sesi dialog dgn ibu bapa murid tahun 6 julai lalu, ibu bapa kepada murid yang kurang menyerlah ni pun tak hadir. tahun depan kena ubah strategi. tahniah kepada rakan-rakan yang result sekolahnya menigkat dalam % menguasai, GPS, dan murid cemerlang.

Anonymous said...

Salam,

Kalau nak tahu result sekolah saya, sila lawat blog saya di hyperlink menu yang disediakan.

Terima kasih.

Anonymous said...

10 dapat 5A,thn lepas 11 tapi % lulus meningkat 8.5.
tahun depan kena ubah strategi, kelas2 tambahan berfokus kena dilaksanakan.

saya sekarang kena kursus di IABU Jitra. boring sungguh cuti@ pun kena kursus. kawan2 yg lain mcm mana?

Anonymous said...

kau ni tak abis2 pi kursus la emzex.... kau nak jadi GB macam mana lagi hah!!!

Anonymous said...

Teman di SK Manjoi 2, Ipoh berdukacita sebab bil yang dpt 5A cuma 3 orang. Semuanya lelaki. Yg malangnya seorang murid perempuan pun x dapat 5A atau 4A. Terkejut beruk teman. x pernah murid perempuan yang teman GB nya x dapat 5A.Nasib teman le. Namun begitu teman dah munasabah diri dan organisasi.Ambil sejak bln 4 dan 2 kali pegi ngaji, x dapek nak buat apa. Tahniah kepada kekewan yang melonjak naik keputusannya.Bila teman fikir kome memang hebat.Azam! tahun ni abang Samy bagi ke budak tu duit kerana berjaya dalam UPSR.

Anonymous said...

entahlah usup, tak abis2 kena pi kursus.

elhammi jadi pensyarah kat iabu.maklumat yg dia sampai,baru2 ni iab ada tawar kepada sesiapa yg nak jadi pensyarah diiab.keperluan sebanyak 500 tapi yg hadir cuma 400org saja.kalau dg 41 terus naik 44,kalu dg44 terus naik 48.
lompat sakan la sapa yg dapat tanpa syarat servis berapa tahun.

azam kau bolehlah mohon, tahun depan.kau boleh jadi pensyarah, sebab kau banyak benor cerite nye.

din panjang tak ape le,nak buat macam mana.kome dan guru2 dah usaha.muhasabah bukan munasabah. tahun depan kome beri makan bebudak kome kacang panjang banyak2,insyaAllah clear otak mereka.

Anonymous said...

din,,lama tak nengo kamu,,dah panjang dah benda tu???usup..ikan bilis aku mana????aku akan bercuti di sarawak pada 23 nov hingga 10 dis.minggu ni sibuk menguruskan anak di uum pulak,tadi, ahad, ambil barang2 dia di sintok,naik van tu le, bawak motor,tak ada aircon,,so mengentit ngetit rasa panasnya,,perut pulak sakit, cadang esok ke lenggong,berubat secara tradisnal,,puas dah aku makan ubat moden ni..teringat sabri di mekah,,apale sedang di buatnya..seronok dia ..kita bila le gamaknya,,zul and pak ya,,pokok ketum aku mana??

Anonymous said...

apa kau buat azam sampai pukul 2 pagi tak tido2 lagi, banyak ler projek kau ye....

selamat bercuti di sarawak, jaga diri.... nak bawak balik gambir sarawak ker???

Anonymous said...

zam, kalu pokok ketum kome kena minta pada pak ya lazim.aku pokok kaktus ada la.

usup tak kan kena pakai gambir serawak kut.air pinang muda pun boleh.lagi umphhhhh.

tadi aku keluar minum dan pekena char keow tiaw bersama khalil dan ya ansori di jitra.aku suruh mereka jengah blok kita nie utk dapat maklumat sama2.apalah haprak mereka nie kerana tak tau nak layari blog nie.mereka sangka blog ni dah lama tamat.

kawan2 yg lain mana pi semua, senyap saja.asyik2 usup, aku, azam,din panjang muncul sekali saja, mpmn pun dah lama senyap.

Anonymous said...

haah laa emzex, apa la hapraknye....tak tahu ke atau malas nak menjengah blog???....Ada ke menyangka yang blog ni dah lama tamat??? Iskk, tak ikut perkembangan zaman langsung!!! Nyampah aku....

Anonymous said...

Eh lupa ler pulak pasal air pinang muda tu, macam mana cara gunanya emzex, diminum ke??? Aku tak pernah cuba laa... Nak jugak aku cuba test try... hehe

Anonymous said...

kalu minum aku tak tahu,mungkin awet muda jadinya.

apala hang ni usup. sapu kat kepala la. tapi jangan salah kepala pulak.hehehehehehe.....?

Anonymous said...

eh betul ke ni emzex?? Kau dah cuba ke?? Rasa kelat ler pulak kepala aku nanti!!! hehehe

Anonymous said...

faris aku ingat ko tutup ajelah blog ni. aku tgk tak ada sambutan. balik2 otai aje. aku saja lama tak muncul, nak tengok muka baru. baru sekali din panjang muncul. yg plg sedih sampai tak tahu almat blog ni. teruk sungguh dia org ni. tak ikut perkbgn lsg.
aku skrg ni susah sikit nak muncul dlm blog. maklumlah jiran aku dah tak bagi line ihsan. sek ni, kdg2 line slow sungguh. maklumlah pedalaman. ni KPM perkenlkan pula eduwebtv. kalau line slow, susahlah nak akses. mz n usop hg tau ke ape bendanya yg aku ckp ni. kalau tak tahu baik hg tya cg hg gi kursus. aku dah buat in house training isnin lepas. wei kwn2.. muncullah kau org.

Anonymous said...

Salam MPMN,
Pada pandangan saya kalau ada respon yang kerap walaupun dari orang yang sama, itu sudah memadai. Apa yang saya sedih jika langsung tak ada orang yang nak respon atau komen.
Respon yang kerap bergantung kepada entri yang diposkan. Sebab itu saya meminta rakan2 emailkan kepada saya jika ada entri yang menarik untuk diposkan.
TK.

Anonymous said...

tahniah lah kepd semue kawan2 yg budak2 dpt result baik dlm upsr. yg kurang baik , insyallah atur strategi baru.Biase lah...Lame tak dengar loyar buruk azam dlm kelas..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites