Sunday, May 25, 2008

Jemputan Kahwin Faris

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Kepada semua rakan2 di Kumpulan B dan A, dijemput untuk memeriahkan majlis perkahwinan adik bongsu saya yang akan diadakan seperti keterangan berikut :

Tarikh : 31 Mei 2008 (Sabtu)
Masa : 12.00 tengah hari - 5.00 petang
Tempat : E2/1104, Kampung Bahagia, 26800 Kuala Rompin, Pahang

Sesiapa yang mempunyai kelapangan masa, sudilah kiranya memeriahkan majlis tersebut. Kehadiran rakan2 saya dahului dengan ucapan terima kasih.

4 comments:

rajawali said...

terkejut beruk aku. mati2 aku ingat ko nak tambah sorang lagi. tercabar kelakian aku kalau betul. kalau betul ko nak tambah sorg lagi bg ucop mesti suka sbb dpt tbh keahlian kelab. tk atas jemputan ko 2 faris. tp aku tak dpt nak pegi kerana ank jiran aku nak kahwin juga pd hari 2. kena tlglah jiran. selamat berkenduri. moga dirahmati olehNya.

cikgu yusof said...

faris, terima kasih atas jemputan. memang teringin jugak nak pegi, lebih2 lagi kat rompin tu banyak kenangan manis, boleh ler juga aku mengimbaunya kembali....namun apakan daya, rasanya mcm tak kesempatan kerana pd hari yg sama aku berada di Temerloh, rumah mertua kerana adik ipar aku kahwin. Moga majlis berjalan lancar dan diberkati Allah swt.

rajawali, dah sah kau ni memang pelik banyak la.... nape kau sangka bila sebut jemputan kahwin bermakna kahwin kerana tambah satu lagi. Ke kau yg teringin sangat nak tambah satu lagi tapi tak berani???!!!

rajawali said...

usop aku dah malas nak layan hg ni. tak daya aku. semua org lelaki ada niat nak psg satu lagi cuma byk faktor terpaksa diambil kira. kira hg blh psg 2 kira hebatlah sop. aku bkn x berani tp kesian kat org rmh. masa dpn tak tahu lagi.

cikgu yusof said...

rajawali, kau taknak layan aku, aku tak kisah, bebini aku ada boleh layan aku, cuma aku jer yg selalu malas nak balik. aku tak pernah kata yg aku ni hebat kerana dapat berbini dua, mungkin dah rezeki aku. Ttg masa depan, itu adalah di luar bidang kuasa kita, memang ler kita tak tahu, hanya Allah saja yg Maha Mengetahui.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites