Thursday, January 10, 2008

Result Fasa 3 dan 4

Assalamualaikum,
Result dah pun dapat. Bagaimana dengan result anda? Tahniah diucapkan kepada semua rakan-rakan kerana telah berjaya meneruskan pengajian ke fasa 5 & 6. Kepada mereka yang beroleh keputusan yang cemerlang, tahniah yang berganda untuk anda. Berilah tips-tips kepada rakan lain untuk sama-sama berjaya.
Syukur, alhamdulillah kepada anda semua.
Wassalam.

14 comments:

ybs said...

alhamdulillah, bersyukur dgn apa yg dapat moga2 Allah tambahkan lagi nikmatnya dan dapatlah kita result yg lebih baik. Usaha, doa dan bertawakal. Tahniah buat kalian semua!!!

Anonymous said...

aku cadangkan kita ucapkan tahniah kpd diri kita masing2 yg telah mendapat result utk fasa 3 & 4 petang tadi. Itulah hasil yg kita perolehi daripada usaha dan penat lelah kita. Syabas dan tahniah!!! Teruskan usaha dan perjuangan.

tok gajah said...

keputusan aku ok jugalah. sebab aku tak meniru langsung. aku tak kata pula kawang yg dapt bagus 2 meniru. hg dapt apapunng bila keluar nanti tetap 41. tapi aku suka hang dpat cemerlang. tunjuk sama anak2 dan budak2 upsi yg pakcik dan makcik ni bagus kepala otaknya. strategi apa yg dipakai tak kisah kan kan. selamat berjuang. ybs ni kalau x ckp pasal tongkat ali x sah. maklumlah nak tambah sorang lagi. boleh belajar dengan chua soi lek. dengar cite gagah perkasa orgnya dan awangnya

Anonymous said...

soi lek tu dulu anak murid aku tapi dah sesat. Sesapa nak kuat macam soi lek tu silalah berjumpa dengan aku. Jangan malu2lah demi keharmonian rumahtangga. Cuma satu saja pesan aku, bila dah dapat ilmu tu jangan disalahguna macam soi lek, nahas kau nanti.

Anonymous said...

memandai tok gajah ni, mula2 beritau dia tak kata kekawan yg dpt bagus tu meniru tapi kemudian kata 'strategi apa yg dipakai tak kisah kan kan'. Apa yg sebenarnya yang kamu maksudkan ni???

Anonymous said...

Ini azamboy nak bagi komen, pasal result kita, meniru ke tak meniru ke tak usah sebut le,,mesti meniru punya,tak masa periksa,masa buat assignment,,betul tak,,berani sumpah junjung quran yang tak meniru?
Sekarang ni kita usah nak bangga dan berkelahi atau sakit menyakiti hati orang, umur kita dah pendek,tali tape tak panjang,yg patut kita riso, umur dah banyak,amal masih sikit, bulan lapan kita akan berpisah,tak ada lagi gelak ketawa, usik mengusik.perjuangan masih belum tamat, periksa ada banyak,assingment ada banyak,mana patut kongsi kita kongsi,aku ada nota, mai jumpa aku,aku bagi semua.kalau kome lulus cemerlang,, sikit2 kome ingatkan aku juga.dapat pahala. satu kebaikan kita bagi orang,sepuluh tuhan balas.aku tak kisah aku cemerlang ke tak,janji aku lulus juga rhope orang, idak nak ngata org tu niru, org ni niru,,ate aku tak niru ke???niru tapi tak le sampe kena tangkap.heheheheheh.niru pun ngetor badan kome tahu ke? ngeligeh lutut kut kena tangkap,patut kita jaga kehormanian,, rumah tangga no satu..sapa nak ubat mai jumapa aku..tengok..dapat syurga dunia, pahala besor membahagiakan org lain.sekurang kurangnya kome ingat aku. masuk le laman gambor aku http://azamhamid.fotopages.com. sikit lagi aku akan upload semua gambar kita belajor

Anonymous said...

tok ni org kg, jadi ada juga belajor ilmu mantik. sikit org ckp tok cepat tangkap. cuma tok x mahu pjg2kan. pd yg dah berjaya 2, tahniah. cuma tok x suka kome tya2 kptsn org lain. apa tujuan? kalau member dpt lebih baik dari diri kita, x ucp tahniah pung, kalau ucap pung mcm x ikhlas. jadi lebih baik tatap aje kptsn sendiri. betui tak.

lebai kampung said...

saya rasa tok ni bukan ada ilmu matik jer, ilmu boleh tahu seseorang tu ikhlas atau tidak pun nampaknya tok ada.....kalah malaikat tu. Malaikat Kiraman Katibin yg mencatat amalan tu tak tahu sama ada ihklas atau tidak amalan manusia. Hanya sanya Allah jua yg mengetahuinya dan ikhlas adalah rahsia dalam rahsia Ilahi. Wallahualam.

opah said...

nkau jangan ler sensitif sangat azam tentang tiru-meniru tu. Kita kat dunia ni memang ler tidak boleh lari drp meniru. Masalahnya di sini ialah kalau nkau meniru semasa ujian/peperiksaan bertulis, nahas ler nkau kalau tertangkap. Tapi kalau nkau nak meniru jugak, lantak pi la, nkau bukannya kecik lagi, tua dah, sendiri mahu ingat ler, sendiri buat sendiri tanggung la, aku bukannya marah, nasihatttt....

Anonymous said...

INI AZAM BOY.HEHEHEHEHEH ,TANYA RESULT PUN TAK BOLEH..OK USAH TANYA TAPI AKU NAK HABAK .AKU DAPAT 3.29..PUAS HATI SEBAB TAK SANGKA DAPAT TINGGI.KALAU YG DAPAT TINGGI DARI AKU,,AKU NAK BELAJO CARA DIA BELAJO.JANJI KITA SEMUA DAPAT ATAS 3.0.CUKUP LE..KITA KAN TEROR SANGAT,KALAU TEROR FORM SIX DULU DAH MASUK U..NI DAH TUA BARU DAPAT MASUK TU PUN DGN IHSAN KERAJAAN.DAPAT 3.0 KE ATAS TU KIRA TEROR LAH.BUKAN SENANG,TANGGE BIJI MATA BELAJO,,JELING ORNG LAGI MASA PERIKSA, TERTANGKAP,,HABIS, SELURUH KAMPUNG TAHU KITA MASUK U, SELURUH KAMPUNG JUGA TAHU KITA KELUAR SEBAB KENA TANGKAP MASA PERIKSA,,BETUI TU,,YG MENIRU TU MASA PERIKSA,,JAGA JAGA..YG TAK MENIRU JUGA JAGA JAGA SEBAB BAGI ORG TENGUK JAWAPAN DIA..HEHEHEHEH..tu kome cita pasal so lek tu kenapa?? dia sensitif tau..aku takut,,ada benda aku berani buat,ada benda..syok sikit,,sakitnya banyak..jangan cari pasal..cerota pun jangan,,sendir tau sudah maa

Anonymous said...

ybs, opah, lebai kg n azam dll. maaf la ye kalau tok gajah menyinggung perasaan. tok tak kisahpung siapa dapat bagus. tok tumpang bangga. cara bagaimana mendapatkannya tak kisahlah. kadang2 matlamat menghalalkan cara. buat apa nak dengki2. dengki2 sifat iblis. moga semua berjaya dgn cemerlang. tok gajah

Anonymous said...

tok dgr org rembau yg dok dikelang dapt plg tinggi pointernya. tahniahlah. member sebelah yg kahwin dgn org rembau 2 juga dapt pointer anegerah dekan. tahniah. tok dpt le, maklumlah dah tua, ingatan dah kuat. nak meniru tok takut kena tangkap. nanti kena bayar RM110 000 00. apa tok nak gadaikan. takkan tok gadai keris pusaka tok yg dah sekian lama tok simpan.

rajawali said...

aku selalu perhatikan member2 kita yag cemerlang masa periksa, dia tak bising dlm kelas dan krg beri respon pd pensyarah. aku ingat dia menyimpan utk periksa baru diluahkan. sebab tu dia org cemerlang. tp kalau org yg cemerlang ni tlg aku buat assigh, aku ucap terima kasih. aku tak pandai mcm engkau org. blh aku relek sikit.

Anonymous said...

Setakat ini tahniah kepada 3 orang wanita yang menduduki tempat teratas dalam result yang dikeluatkan iaitu 3.70, 3.75 & 3.79. Siapa dia tu, carilah sendiri.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites