Saturday, January 12, 2008

Pemasaran Pendidikan

Berkongsilah maklumat Pemasaran Pendidikan di ruangan ini. TK.

5 comments:

Anonymous said...

oklah tu faris

ybs said...

good boy faris

rajawali said...

aku kesian tengok faris ni penat2 dia pasarkan laman ni tapi tak ada orang nak langgan. kongsilah nota atau apa saja demi kebaikan bersama. jangan makan sorang.

Anonymous said...

wahai en rajawali, jangan ler asyik menyuruh orang lain, kalau sendiri ada apa2 bahan beri jer la kat faris supaya dapat dimuatkan di sini atau didalam website kita. Rajawali pernah ke nyumbang nota atau bahan2 lain?

rajawali said...

aku tak pernahlah ybg nota dlm ni. tp aku bg pjm nota yg aku dpt pd kwn2 utk fotostat. aku bknnya bakhil. aku seng hati tgk kwn2 lulus cemerlang. plg krg boleh guna masa periksa nanti ltk dlm poket atau dlm tandas. desperate

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites