Tuesday, January 29, 2008

Exam 4 & 5 Februari 2008

Assalamualaikum,

Rakan-rakan sekalian, bagaimana dengan persiapan peperiksaan? Ada ke nota-nota dan tips-tips yang boleh dikongsi bersama? Sama-samalah menyumbangkan amal jariah kepada yang lain-lain. Janganlah kedekut ilmu yang ada.

Jangan lupa! Kongsi bersama!

TK.

5 comments:

Anonymous said...

Aku memang nak beri segala-gala yang aku ada, buat apa la nak kedekut sangat kan? Kalau mati pun bukannya boleh bawak masuk ke kubur! Tapi masalahnya aku tak punya apa-apa nak beri.....cian aku!!!

Anonymous said...

lantak le kamu gila sesorang

Anonymous said...

Biar ler kalau aku gila sorang2 pun, asalkan tidak menyusahkan orang lain. Hidup ni biar la kita bahagia dan pada masa yang sama tidak menyebabkan orang lain menderita.....

Anonymous said...

Dr. Lim dah pun bagi tips dan panduan. So, kenalah kuasai teori-teori pembelajaran oleh Piaget, Bruner, Ausubel dll. Yang penting kenalah juga master dalam kandungan sukatan pelajaran yang kumpulan saya bentangkan. Tengok powerpoint.
TK.

Anonymous said...

aku cadang fasa ni pun nak jual air tangkal utk exam tapi nak tengok pada demand ler dulu, kalau demand tinggi baru ler aku supply... Ok kekawan apalagi buat ler tempahan sekarang...melalui blog ni sahaja tau.....

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites