Saturday, January 12, 2008

Matematik

Berkongsilah maklumat tentang Matematik di ruangan ini. TK.

11 comments:

Anonymous said...

tok terkejut beruk tgk bhgn m3 tak ada respon. inilah org kita, udahle lemah ilmu hisap mlah mlas pula nak belajo. bglah tip ke, nota ke utk kawang2 tumpang kongsi. tok gajah

tok badak said...

awatnya tok gajah terkejut beruk??? Tok gajah terkejut gajah la, lagi besaq drp beruk..... Kalau kita ada bahan/tips, boleh kita sumbangkan dalam blogs ini dan rasa2nya tak perlulah kita nak mengata orang lain malas nak belajaq dan sebagai sebagainya.... sekadar mengingatkan.....

puterimaskzA104 said...

Hai tok badak dan tok gajah kenapa asyik bertelagah ni? Usahlah risau sangat sebab 4 soalan aje yang ditanya dalam exam nanti. Yang penting dalam kelas tumpukan perhatian pada apa yang Mr Lim kata, cubalah elakkan daripada mengecilkan mata dalam kelas...
Worry tu bagus, tu tandanya orang yang bersedia untuk belajar..

Anonymous said...

badak kalau lawan gajah, mana nak menang badak. badak ni lagi leh malasnya. asyik berendam dalam air dan lumpur je. tok bukan mengata cuma tok tengok tak ada yg nak respon bahgn m3.tok badak ni cepat terasa. tapi tok kisah. siapa suruh terasa.

tok badak said...

aku tak kata pun nak lawan dgn gajah dan nape pulak gajah rasa dia boleh menang??? Sudah lupa ke sejarah silam gajah telah ditewaskan oleh semut.... Badak berendam dalam air bukan kerana dia malas tapi adalah utk menyejukkan badan, itu merupakan antara keperluan hidupnya yg utama, takkan ler gajah tak tahu kot..... jgn ler buruk sangka sangat, buat ler kajian sikit...

tokgajah said...

hg ni betoile tok badak tak ikut perkembangan langsung. gajah ni ada nilai diri yg tinggi. dia takkan lawan musuh yang lemah dan lebih kecil dari dia. buat malu orang kampung aje. tok gajah

Anonymous said...

banyak bebeno Dr Lim tanya. Kawan-kawan lain pun sibuk tumpang sekaki tanya. kenalah bersedia betul2. Parah dibuatnya

tok badak said...

tok gajah ini tak tahulah asal dr mana agaknya, kalau dari dunia, takkan ler dia tak tahu kisah gajah dikalahkan oleh semut.... semua pemghuni dunia dah tahu dah kisah tu....ke tok gajah buta sejarah??? Atau dah hilang ingatan??? Lupa semua perkara....

rajawali said...

tok badak,apalah yg kau berlaga dengan gajah tu. kau tak pernah dengar gajah naik minyak ke. nanti teruk kau dikerjanya. yg penting baik kau prepare presentation 2. nanti lunyai kau dikerjakan oleh Dr Lim. badan kau yg besar boleh mengempislah macam org somalia2.aku lebih suka terbang dan tengok dari atas. ada peluang aku sambar

tok badak said...

sama ada amukan tok gajah kerana naik minyak atau pun komen Dr Lim yg boleh melunyaikan, kedua2nya aku tak kisah, apatah lagi dek sambar rajawali yg langsung tidak akan menjejaskan kulit badan aku, melecet pun tidak. Aku tahu dah kau sang rajawali memang sentiasa mencari kesempatan dan peluang atas kelemahan orang lain supaya kau boleh 'survive'....kan, kan?
Janganlah berlaku zalim dan kejam pada orang lain

Anonymous said...

Hamba merasa amat dukacita kerana ada di kalangan ahli kita yang tak faham-faham. Mentang2lah pensyarah kita linear, janganlah ambil kesempatan. Dah guna komputer tu, pandai-pandailah off kan soundnya. Kan dah kena sound dengan Dr. Lim, padan muka!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites