Tuesday, June 30, 2009

Info Jadual Temuduga - Penting!!

Rakan2,
Berikut adalah jadual temuduga yang dikeluarkan oleh SPP melalui portal mereka. Diminta rakan2 pastikan termasuk dalam salah satu kumpulan tarikh tersebut. Jika tidak ada, sila hubungi segera SPP kerana nanti rakan2 akan ketinggalan agak jauh. Ini telah dilakukan oleh Pn Hjh Rozita dan Pn Valarmathi. Nombor telefon boleh diminta dari mereka berdua. Kalau saja nak duduk diam2 tu tak mengapalah kerana saya sekadar mengingatkan sahaja.

::

Pada 09 - 12 Jun 2009

Pahang (Temerloh, Raub)
Perak (Taiping, Sitiawan)
P.Pinang
Putrajaya
Johor (Kluang)
::

Pada 15 - 19 Jun 2009

Terengganu (Kuala Terengganu)
Melaka
Johor (J.Bahru)
Perak (Ipoh)
Kelantan (Kota Bahru)
Kedah (Alor Setar)
Pahang (Kuantan)
P.Pinang
Putrajaya
::

Pada 30 Jun - 03 Julai 2009

Sabah (K. Kinabalu, Keningau, Sandakan, Kudat, Tawau)
Johor (Kluang, J. Bahru, Muar)
Perak (Ipoh, Taiping)
Pahang (Kuantan)
Kedah (Alor Setar)
::

Pada 07 - 10 Julai 2009

Putrajaya
Perak (Sitiawan, Ipoh)
Johor (J.Bahru)
Melaka
::

Pada 14 - 17 Julai 2009

Kelantan (Kota Bahru)
Sabah (Lahad Datu, K. Kinabalu, Tawau, Semporna, Sandakan)
Terengganu (K. Terengganu)
Sawarak (Kuching, Sibu, Miri, Sri Aman, Sarikei)
W. P. Labuan
::

Pada 21 - 24 Julai 2009

Putrajaya
Johor (J. Bahru, Kluang, Muar)
Pahang (Kuantan, Raub, Temerloh)
Perak (Ipoh)
::

Pada 27 - 31 Julai 2009

Sarawak (Limbang, Kuching, Bintulu, Mukah, Sarikei, Kapit)
Perak (Taiping, Sitiawan, Ipoh)
Pulau Pinang
Johor (J. Bahru, Kluang)
Kedah (Alor Setar)
Putrajaya
Perlis (Kangar)
Terengganu (K. Terengganu)
Kelantan (Kota Bahru)

8 comments:

mpmn said...

aku dah prt spt yg kau brth faris. tk atas pertlgn n info2 terbaru.

penjejak said...

aku nak duduk diam2 jer la....

Faris said...

Salam,
Saudara Khalil ada menelefon saya pagi tadi bagi mendapatkan maklumat teori2 kepimpinan, pengurusan perubahan dan negotiation kerana penemuduga (India) bertanyakan tentang perkara2 itu. Menurutnya bagi rakan2 lain (seperti Rusma, Rofidah dll) yang kena sesi pukul 8 pagi terkapai2 untuk menjawab. Sempatlah saya menghantar SMS kepada saudara Khalil maklumat2 yang diperlukan.
So, nampaknya ia bergantung kepada siapa yang jadi panel penemuduga kita kerana rakan saya di daerah ni yang ditemuduga oleh Pengerusi SPP sendiri (Dato Khusaini) ditanya ttg j-Qaf dan bersembang santai aje.
Kepada rakan2, bersedialah juga serba sedikit tentang teori2 tu, kot manalah tahu panel itu yang akan ke tempat rakan2 nanti.
Terima kasih.

mpmn said...

gbr kena bawa ke masa temuduga? kalau ty bkn2 nayalah member nak jwb. mana nak ingat. brth je dah lupa. almaklum dah tua

Khalil said...

Tq Faris atas bantuan tadi.Mpmn, gambr kena bawa la sekeping.gambr lain blh bw tkkan gambr sendiri x blh.Utk makluman rakan2,soaln2 mmg bergantung kpd penemuduga.mmg tk sama.Kalau kena mcm kami tadi En Rajamani dr Kem Pertanian dia mmg akan tanya teori.Hafal la 2@3 teori lepas tu dia tanya apa pun belasah teori tu la.Group kami banyak ditanya tentang ppsmi,swot analisis,Duit sumbgn nk msk akaun mana,ttg akaun dn maklumat diri.Kelentong je,Gb kan pandai kelntong.Kpd rakn2 pompuan jgn terlalu risau sbb group kami semua lulus(maklumat sulit dr peg yg semak fail kita)Markah lulus 50.Tkkan x blh cakap kecuali bisu.Janji cakap jgn x cakap Kalau gagal, mereka terpaksa membuat laporan berjela2.Buat susah bdn sj.Keputusan kita akan dproses bln 12 nanti.Group penemuduga ini akan ke tmpat lain pula minggu dpn.AWAS DGN TEORI kalau kena dgn Raja ni.Itu sj sedikit info utk kwn2.Gd luck!

ybs said...

mekasih khalil, nt kita jumpa di jitra yer....

mpmn said...

kby teori apa nak baca. hg kelentong teori apa? aku rasa dia ni akan dtg Temerloh. Setahu aku mmg ada penemuduga India di Temerloh dan sgt berminat dgn teori. Dah tua2 ni kena temuduga rasa lain mcm je. Patutnya org baru nak keje je yg ditemuduga n org yg dah keje ni teruskan perlantikan. Tak buang masa, buang duit. Hasilnya nak bagi lulus juga.

Anonymous said...

oi boleh tahan juga soalan ye. tak apalah kena bacalah sikit.tak ada soalan spot ke...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites