Saturday, June 13, 2009

Survey Untuk Reunion Pada Bulan Mac 2010

Salam rakan2,
Diharap rakan2 sedar bahawa saya telah memasukkan ruang kajian untuk reunion kumpulan kita di sebelah kanan atas blog ini. Kerjasama rakan2 diperlukan untuk mengisi dengan meletakkan bullet di ruang yang dipilih. Jika ramai yang bersetuju, kita boleh mengadakannya seperti yang dirancang.
Setelah melengkapkan survey tersebut, rakan2 boleh melihat keputusan survey tersebut. Seandainya rakan2 yang telah mengisi survey dan ingin melihat survey tersebut pada bila2 masa boleh klik pada hyperlink di bawah :

Keputusan Survey

Sekiranya persetujuan telah dicapai, kita akan cuba mendapatkan maklumat terperinci dan memaklumkan kepada rakan2 nanti. Mungkin bayaran program ini boleh di bank-in terus ke akaun saudara Joni kita. Boleh tak JONI????

Sekian, terima kasih.

17 comments:

emzex said...

aku harap reunion kali ni jadi.di mana pun tak kisah.Di Langkawi pun boleh.

kita perlu merancang pengisiannya dulu.berapa kos kalau hendak bermalam dan makan minumnya majlis makan malam.makan yg lain dan perjalanan masing2 la.

kalau nak bertolak,boleh ramai2 konvoi.yg sebelah utara,yg selatan,tengah dan timur serta barat. baru best ramai2 nie.

Anonymous said...

Bagus juga cadangan mz tu.Di sana banyak tempat2 yg boleh dilawati. Boleh bawa keluarga sekali bercuti dan melancong.Kabel car yg tertinggi tu aku blm naik lagi.

Kawan2 yg jauh pun boleh ambil flight,senang kan.Hotel disana pun banyak dan murah2 kalau dibuat pakej.

Orang utara boleh organize reunion ni.atau pun kita minta tolong kawan kita dari kump A,Mi langkawi uruskan.

mpmn said...

aku tak setuju kalau buat di tpt lain selain dr tpt yg tlh dicdgkan. balik pd asal. di pulau redang tu mmg best kalau jadi. aku tak pernah lg ke sana. lg pun kita boleh menikmati keindahan laut di sana. kita jgn beri cdgn lain, nanti jd mcm jamuan perpisahan kita. ada yg merajuk2. nasib baik jadi juga.

azamboy said...

aku cadang ke pulau sri lanka,,apa macam,,boleh???aku tak kisah,ke redang boleh,ke langkawi boleh..pulau bandingpun boleh...

Tok Lebai said...

Pulau Banding satu cadangan yg bagus juga.Bagi kaki pancing pulau tersebut memang best.

Tapi disana banyak babi hutan berkeliaran.....takut nanti babi tersebut terkena influenza H1N1 pulak.

Apa pun aku setuju dgn pendapat mpmn.Banyak cadangan pening kepala, takut nanti tak jadi.

ybs said...

eh geng, pulau banding tu kat mane erk?

sori, aku mmg tak betol2 tak tahu kat mane terletaknye pulau tu.... jgn marah erk!

cgany said...

Salam Faris. Sah. Aku terima temudaganya pada16.07.2009 tunai.Surat temuduga dalam on line pada 12.06.2009.Anda yang lain bagaimana?

Tok Lebai said...

Ybs,tu le kau,asyik dgn dunia kau saja.Pulau banding tu dlm negeri Perak dekat Grik.

Gunalah google earth untuk cari tempat tu.Za mcm mana sihat ke YBS.

Tok Lebai said...

wah! tahniah anas. aku blm lagi.

ybs said...

wei tok lebai, za mane pulak yg kau tanye nie?

za said...

sihat2 je tok lebai, alhamdulillah...

Anonymous said...

kak kiah nak ajak semua gilah cari tempat sejuk22 jauh dari sibuk222 dan nak jumpa Anas dan Timah2222.

Anonymous said...

SALAM FARIS.. BULAN MAC LAUT KAT SINI MASIH GELORA.BERDASARKAN TAHUN 2009. KALAU NAK BUAT JG BULAN MEI OK . AKTIVITI DI SINI HANYALAH BERKAITAN LAUT JE LAH. SPT SNOKERLING(BERENANG TENGOK CORAL), SCUBA, MANCING, TENGOK PENYU,AKU BARU SURVEY RESORT YG SESUAI DAN MURAH SIKIT..NT I MAKLUM. DRP :JONI

Faris said...

Salam,
OK Joni. Kalau tak boleh bulan Mac, kita pinda bulan Mei. Yang penting survey harga pakej untuk 3 hari 2 malam tu bagi satu kepala (dewasa) dan satu kepala (kanak-kanak). TK.

datuk Y said...

buat bulan mei bagus jugak, sempena dgn besdey aku tp hari guru ler pulak....

Anonymous said...

mama cil2
rinduu.....bla dpt simbng ngan papa..klu dah tmuduga kongsi2 la tips,moga bjya, maintain k . . .hee

Anonymous said...

hi. . . ensomnya azam botak psti wife btmbh syng, . . hargai dan beri kasihsyng 100% ngan wife tau. . .orng yg pling bjasa ngan ko mmng ur wife. . . heee, ngjar itk brnang pulak. . .sory ,saja nak gurau . .borng.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites