Friday, June 19, 2009

Senarai Nama dan Tarikh Temuduga

Salam rakan2,
Berikut adalah senarai nama kumpulan kita dan mereka yang telahpun mengetahui tarikh temuduganya untuk semakan dan rujukan rakan2. Terima kasih.

1 Abdul Aziz b. Haji Mohd Ali - 9 Julai 2009
2 Abdul Hafiz b. Azarai
3 Abu Kassim b. Mohd Razali - 8 Julai 2009
4 Ahmad Faris b. Johan - 8 Julai 2009
5 Ainie bt. Haji Omar
6 Aishah bt. Mahmood - 29 Julai 2009
7 Anas b. Yussof - 16 Julai 2009
8 Bolhassan b. Montol
9 Che Azid b. Hj.Nor - 16 Julai 2009
10 Che Norizam bt. Abdullah - 8 Julai 2009
11 Chia Chee Kwong
12 Goh Chai Ean - 21 Julai 2009
13 Ismail b. Kassim - 28 Julai 2009
14 Jamaludin b. Mat Mokhtar - 5 Ogos 2009
15 Joni b. Mohamad - 28 Julai 2009
16 Khadijah bt. Sulaiman - 28 Julai 2009
17 Khalil b. Yusoff - 1 Julai 2009
18 Kharen@Simah bt. Matusip
19 Kharuddin b. Omar - 5 Ogos 2009
20 Khatijah bt. Abu Bakar - 28 Julai 2009
21 Lee Ai Hiang - 22 Julai 2009
22 Li Yoon
23 Mahani bt. Abdul Rahim - 18 Jun 2009
24 Mahani bt. Mustafa - 1 Julai 2009
25 Maznon bt. Mohd Sidin - 21 Julai 2009
26 Mohamed Al-Awal b. Othman - 23 Julai 2009
27 Mohamad Rasidi b. Said - 1 Julai 2009
28 Mohd Adely b. Sura - 8 Julai 2009
29 Mohd Pirzan b. Md.Noh - 23 Julai 2009
30 Mohd Nor Azam b. Abdul Hamid - 5 Ogos 2009
31 Mohd Zulkifli b. Mohd Zain
32 Norazmah bt. Shuib - 30 Julai 2009
33 Norishah bt. Harun - 8 Julai 2009
34 Normah bt. Ismail
35 Paridah bt. Hassan - 14 julai 2009
36 Patimah bt. Herman
37 Rofidah bt. Majid - 1 Julai 2009
38 Rohani bt. Md. Hassan - 1 Julai 2009
39 Rokiah bnti Ahmad - 8 Julai 2009
40 Rozita bt. Sulaiman - 24 Julai 2009
41 Rusma bt. Hamid - 1 Julai 2009
42 Sabri b. Abidin Sulung - 28 Julai 2009
43 Saupi b. Jusoh - 2 Julai 2009
44 Sharifah Rahayah bt. Syed Ahmad - 14 Julai 2009
45 Valarmathi a/p Balakrisnan - 21 Julai 2009
46 Wan Zainon bt. Wan Ibrahim - 14 Julai 2009
47 Whine@Winnie bt. Awang
48 Yusof b. Sipan - 22 Julai 2009
49 Zaiton bt. Mohd Zin - 9 Julai 2009
50 Zakaria Ansori b. Ali - 1 Julai 2009
51 Zakaria b. Md. Lazim - 30 Jun 2009
52 Zalila bt. Idris - 30 Julai 2009
53 Zubaidah bt. Harun - 6 Ogos 2009

KEPADA SEMUA RAKAN2, SILA SEMAK DENGAN E-PERMOHONAN. JIKA DALAM KELOMPOK NEGERI KITA NAMA KITA TIDAK TERMASUK, ADA KEMUNGKINAN BERLAKU KECICIRAN DAN SEGERALAH HUBUNGI SPP. Contohnya seperti kes Hajah Rozita.

14 comments:

anweryu@yahoo.com.my said...

Kekawan semua,
saya nak mengingatkan kepada rakan-rakan yang akan mengambil temu duga supaya berdoalah banyak banyak supya dipermudahkan untuk kita dalam urusan temuduga termasuklah menjawab soalan yang dikemukakan. Insyallah.Saya terfikir , apa kata rakan-rakan yang beragama Islam, kita baca Yassin secara beramai-ramai serentak.( walaupun kita duduk berjauhan) .Saya mencadangkan supaya satu tarikh ditetapkan Malam Jumaat 26hb June.Doa beramai-ramai ini sekurang-kurangnya dapat memberi semangat dan .Saya minta pendapat rakan-rakan lain: Usop,Sabri,Pirzan,Faris Aziz etc.sila beri komen drp :anas sabah

mpmn said...

ita, siapa nama peg spp tu n bhgn apa n no telnya apa?
cdgn kau tu anas, tak ada masalah. bc yasin n niatkan doanya utk semua kwn2. cuma utk manfaat sejemaah tu, kena duduk sama dlm majlis baru dpt aminkan doa tu. cuma org skrg yg aku lhat, apb doa dibaca tak dgr pun sebut amin. tak blh dlm hati kerana ia perlu dilafazkan mdh2an bertepatan dgn amin malaikat. maksud amin tu lebih krg " ya Allah perkenankanlah" permintaan yg dibaca oleh imam. sbb tu fatihah ada amin kerana malaikat turut mengaminkan. yg aku belajar begitulah. wallahualam.

Mahani said...

Salam,
Kami (Faris & Mahani) sekry di UPSI. Sdg mendaftar1 Org lain hami x kenal. Nusib baik ada geng.

rozita said...

Salam.
Kepada Pirzan sila tel di nom 88717300 minta sambungkan bahagian temuduga then akan diminta semakan utk negeri dan bandar mana kerana petugasnya berbeza2.

noris said...

Salam kawan2,
Saya dah hubungi SPP bahagian temuduga.Maklumat yang diberi ialah semua permohonan yang memohon sehingga Februari 2009 saja yang dipanggil temuduga fasa ini.Permohonan mulai Mac akan dipanggil temuduga dalam fasa seterusnya.Kawan2 jangan risau yang mana belum dapat tarikh temuduga lagi.Lihat tarikh daftar permohonan ,jika selepas mac tarikh temuduga belum diberitahu.Tapi jika daftar permohonan jan, feb, tapi tak dapat tarikh harap hubungi SPP untuk dapatkan tarikh.
Selamat menghadapi temuduga dan jangan lupa baca lah mengenai PIPP kerana ramai guru saya ditanya mengenai pelaksanaan PIPP semasa temuduga.
Faris, nampaknya tak jadilah U nak ke Kolokium di IAB Utara.

emzex said...

saya telah menghubungi spp. dinyatakan sesiapa yg semasa isi maklumat tempoh hari ( mode PJJ)dan tanpa pembetulan sedang dipanggil utk temuduga, dan sesiapa yg ada pembetulan akan dipanggil kemudian.jadi mana2 yg membuat pembetulan harap bersabar termasuk aku ler.

Lee said...

Faris, tarikh temuduga saya ialah 22 jul, tq.

cikguyusof said...

mekasih faris krn kau dah catatkan tarikh temuduga aku dlm blog ni... aku baru jer check semakan online!

soalan2 temuduga nt beri ler kat aku supaya senang sikit keje aku.... hehehe

mpmn said...

tarikh aku pd 23 julai. sapa yg dah ditemuduga tu kongsilah apa dapatan.

Admin SKBP said...

salam buat semua kawan,
kak pah & paridah temuduga pada 14 julai. hope for the best. miss u all

Anonymous said...

janganlah rakan-rakan panik dgn temuduga tu. guru besar... cool. tenang... insyallah

Anonymous said...

simah- Telupid Sabah
Hi smua, tringat time kuliah besama, moga bhgia besma kurga. ko rang smua baik2. Bila mlwt kmi d sbah ? imfo awl2. cal time ofc hrs-088 552280, hri2 ck status temuduga SPP tapi lum ada tarikh, cuma pemhonan Lengkap. . .x sabar ba p aten temuduga...mau juga cpat2 dpt gred baru. umur mcm ni takut pula x kesmpaian heee. salam utk semua ppgb5

Anonymous said...

salam khalil. tq hang bg info pasal soalan yg ditanya..terima kasih faris..krn selalu kemaskini tarikh temuduga kami...

Anonymous said...

simah...gru gb dan pk dari pkg mengabang telipot kuala terengganu akan ke ranau sabah nanti. en hasan embong kump A yg akan bawa nanti. jumpa anda di sana.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites