Tuesday, May 19, 2009

Sila Semak

Rakan2,
Saja nak mengingatkan rakan2 semua.
Pertamanya pastikan nombor rujukan permohonan SPP telahpun berubah dari DG3 kepada PJJ. Cara nak semak ialah dengan memasuki e-permohonan dan taipkan no KP dan password masing2. Akan keluarlah nombor rujukan. Jika tidak berubah lagi, cepat2 hubungi SPP kerana senarai nama mereka yang telah saya hantar ada pada Cik Ramuna di SPP.
Keduanya pastikan rakan2 telah menerima surat makluman yang menyatakan salinan dokumen rakan2 telah diterima oleh BPSM, KPM
So, dua perkara ini telah kita usahakan dan rakan2 semaklah sendiri.
Terima kasih.

14 comments:

cikguyusof said...

semak jgn tak semak...!!!

Kembara Kelana said...

azmi langkawi ngadu dia tak dapat surat kuning...dari bsm...aku dah dapat faris...no pun dah berubah..terima kasih boss

mak lang said...

saya pun dah dapat, thank you farid.

Faris said...

Sof,
Azmi langkawi tu Azmi Din ke? Kalau Azmi Din memang dia hantar dokumen melalui aku. Tapi kalau Azmi b. ..... tu tak ada salinan dokumen yang dihantar kepada aku atau mungkin dia hantar sendiri kot.
TK.

kby said...

Aku pun dh dpt semua.tk Faris.Mi lkawi tu azmi din la faris.dia sorang sj duk kt pulau tu.

rozita said...

I pun dah dapat surat tu dan nombor pun dah bertukar. TQVM Faris!
Awat Mak Lang tersasul ni.... Faris bukan Farid na!

kby said...

Ta,Mak lang kalau tgh malam memang dia mcm tu!pak lang kacau la tu.sori mk lang no.

Faris said...

Tak kisahlah Ita dan KBY. Asalkan pronouncationnya hampir sama tak apa. Ha ha ha... Dah lama tak jumpa di UPSI, dah lupa kot.....

emzex said...

aku punya no rujukan blm diubah lagi,tapi aku dah terima surat tersebut 2 kpg surat yg saa.

emzex said...

azmi din langkawi la tu,sebab aku jumpa dgn dia pagi tadi dan maklumkan kpd ttg surat tersebut.mmg dia blm terima lagi katanya.

seronok jumpa member2 lama nie.

paklang said...

woi kby, mana ada aku kacau maklang mlm td, aku tidoq awai laa...loteh!

paklang said...

woi kby, mana ada aku kacau maklang mlm td, aku tidoq awai laa...loteh!

pak lang said...

aku tak kacau mak lang hang,tapi mak lang hang yang kacau aku.heheeeh!!!!

Anonymous said...

TQ Faris,tiga orang dari Klang dah terima suratr kuning itu dan no. pun sudah tukar. Sekali lagi terima kasih. Low klang.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites