Saturday, October 25, 2008

SMART Learning Programme

Salam Rakan2,

Hari ini sekolah saya buat program SMART Learning secara outsource dengan Smart Education Training Centre (SETC) bagi matematik dn bahasa inggeris. Program ini amat bagus bagi murid2 kerana ia memberi tips2 mudah bagi sifir dan grammar. Sesiapa yang berminat bolehlah hubungi saya untuk dapatkannya.

Terima kasih.

5 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Cikgu Faris sy Fahmy dari SETC yang buat program di sekolah cikgu. Terima kasih byk diatas sokongan dr pihak sekolah. Siap promote kami dalam blog..hehe... Ada yang kata kami ini buat program fikir fasal business aje...Tapi kalau dilihat dari sudut yg positif inilah cara kami membantu anak bangsa sendiri.At least kalau tak banyak,sikit dapat membantu guru-guru untuk mendidik para pelajar.Ok.

Sekian.

Anonymous said...

Faris,bagaimana program SETC ini dijalankan. Apa pengisiannya, dan berapa pula bayaran yang dikenakan kepada sekolah dan murid2.Saya rasa memang baik jika dia orang buat untuk guru dan murid sekali. Bila guru juga faham dapatlah mereka amalkan dalam P&P mereka di kelas.semoga murid dan guru2 U bertambah cemerlang........

Anonymous said...

Salam Noris,
Program ini amat baik untuk murid2 kita yang membolehkan mereka kira cepat tanpa membuang masa. Murid akan menguasai sifir melalui kaedah kira cepat menggunakan jari dan teknik2 tertentu.
Bagi Bahasa Inggeris ia menggunakan key word tertentu bagi mengelakkan kesalahan grammar.
Buat makluman En. Fahmy yang respon dalam blog kita ni adalah orang yang boleh dihubungi. No. telefon dia ialah 0193244525. Sila hubungi beliau untuk maklumat lanjut. Bayaran termasuk dengan makan dan minum pagi. Tak payahlah saya beritahu harganya kerana lebih baik berunding terus dengan dia.
Terima kasih.

Anonymous said...

Terima kasih kerana beri respon kepada semua

Anonymous said...

Salam semua,
faris, t/kasih atas maklumat program SETC tu, Berminat juga saya dengan program tu, Kadang-kadang kita ni kena juga buat satu program dengan pendekatan baru walaupun matlamatnya sama. Kalau asyik program yang sama saja diulang saban tahun, murid dan guru pun jemu..
Untuk Noris,bila berangkat ke tanah suci?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites