Monday, October 13, 2008

Peperiksaan Akhir Tahun 2009

Salam Kepada Rakan2,

Pastinya semua masih sibuk kerana selain dengan sambutan hari raya, sekolah akan melaksanakan peperiksaan akhir tahun. Agak2nya bagaimana dengan prestasi akademik keseluruhan sekolah. Sedikit sebanyak ia ada juga kesan akibat dari peninggalan kita untuk ke UPSI sebanyak 3 fasa pada tahun ini. Saya percaya kita semua telah buat sesuatu yang terbaik.

Bagaimana dengan persiapan sekolah masing2 setelah bergelumang dengan UPSR? Semoga semua akan sukses.

Terima kasih.

7 comments:

Anonymous said...

miggu hadapan sibuk dgn peperiksaan akhir tahun kertas soalan MGB thn 3 - thn 6.

1 nov ada hari anugerah kecemerlangan.mujurlah ada bapa angkat sime darby.semua perbelanjaan hampir rm3000 mereka support.

thn depan bila pak lah dah tak jadi PM,rasa2nya tak adalah koporat yg menyunbang sesuatu utk parlimen kepala batas tak macam tahun nie mewah sungguh.

mana member2 lain senyap aje.mabuk ketupat dan lemang ke.

yusofsipan said...

emzex, mana ada ketupat dan lemang lagi, dah hari keempatbelas dah hari ni... mentang2 kau puasa penoh, kau nak nak beraya selama sebulan ke??? Puasa 6 dah habis? hehehe...

Sekolah2 kat Johor pun periksa akhir tahun pd minggu hadapan, mulai 20 Oktober. Prestasi akademik keseluruhan sekolah aku masih lagi rendah dan usaha2 yg bersungguh2 dan berterusan perlu dilakukan utk mencapai visi sekolah cemerlang menjelang 2010.

Anonymous said...

21-23 ke emerald sg petani..sapa sapa geng kedah nak jumpa aku,mai ke sini..kita pekena mee rebus tajudin.

Anonymous said...

kau phone aku azam. kita pekena nasi bryani yg aku kata tempoh ari tu.hotel tu pun tak jauh dari rumah aku.cuma 7 km saja. kau kursus apa azam?

usup aku baru selesai posa 6. kelmarin dah raya sakan.lemang dtempat aku memang ada sepanjang tahun.kalu kau nak pekena sebatang dua silalah kesini.

Anonymous said...

dont worry emzex, aku pergi ke utara kalu pasti akan cari kau... bersedialah kau na....hehehe

aku suka gak lemang tu tapi aku lebih suka laksa utara, rugi kalau ke utara tak pekena laksa kan???

Anonymous said...

pekena laksa dgn ayak nyok, usup baru syookk.kalu nak terangkat pekena segelas ayak daun ketum pak yapulak . hahahahah.

mai jangan tak mai usup.

Anonymous said...

bila sebut kisah lemang ni aku teringat cerita seorg gb dari sgor. masa tu dia di jpn selangor. ketika dia n the gang buat lawatan di lorong hj taib, ada seorg pelacur tu menegur.."bg tak nak panaskan lemang ke" katanya. apa maksud dia aku tak fhm hingga skrg.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites