Tuesday, October 28, 2008

Program Tasmik j-QAF

Salam kepada rakan2,

Saya telah menerima emel daripada Puan Aishah supaya membincangkan topik ini. Sekurang2nya ia akan membantu beliau dan juga rakan2 kita yang lain dalam melaksanakan program Tasmik.

Soalan beliau untuk kita bincangkan ialah :

JQaf - tasmik (bila masa menjalankan tasmik), agihan jadual waktu / tugas khas untuk guru JQaf

Kepada rakan2, marilah kita sama2 saling membantu.

Terima kasih.

2 comments:

cikguyusof said...

Program tsb di sekolah aku hanya melibatkan tahun 1 dan 2 sahaja. Dijalankan oleh 2 org guru j-Qaf dan dibantu jugak oleh seorang GPI pada setiap hari Isnin dan Selasa, dari jam 3.45 hingga 5.15. Sepanjang bulan Ramadhan yg lepas mereka buat setiap hari pd waktu rehat. Tahun depan pun aku rasa lebih kurang mcm tu ler juga programnya.

noi said...

Tak boleh mendahului yusof.

Kelas tasmid di sekolah saya dijalankan pada setiap hari isnin dan selasa selepas waktu sekolah. Guru Jqaf ada 4 orang.Itupun tak cukup sebab kelas dari tahun 1 hingga 3 ada 12 buah. So.. ada guru agama yang membantu.
So.. bolehlah. Ada yang dah pandai berbahasa arab dan khatam Quran. Tahun ni sekolah dapat naib johan kalam jamaei peringkat negeri iaitu kategori coral speaking bahasa arab.
Ada perubahan juga!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites