Saturday, October 11, 2008

Selamat Hari Deepavali



Salam kepada semua rakan2,

Walaupun mood raya masih belum habis tetapi akan tiba mood Hari Deepavali. Seperti yang kita sedia maklum, salah seorang rakan kita akan merayakan Hari Deepavali pada 27 Oktober ini. Oleh itu saya dan semua rakan2 mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada Puan Valarmathi sekeluarga.

Terima kasih.

5 comments:

whybeas said...

Haah, aku pun mengambil kesempatan jugak di sini untuk mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada Puan Valarmathi sekeluarga. Moga sentiasa ceria dalam kebahagiaan.

Kekawan yg lain tu kalau nak berdeepavali, pun boleh jugak.... mana ler tahu tak puas beraya tahun ni! Anyway, moga semua sentiasa gembira dan bahagia!

Anonymous said...

Aku pun nak ucap Selamat Hari Deepavali kat Valar kawan kita tu. buatlah toosay banyak2 aku nak datang sebab aku suka makan .Valar ,berapa pasang sari kamu dah beli. mesti cantik kamu ye..potongan gitar.....

whybeas said...

banyak ler potongan gitar kau anonymous!!!

azamboy said...

happy deepavali dari ku kepada pn valarmathi.semoga selamat dan bahagia siisi keluarga

surru sappadu said...

happy deepavali valar.

tani sappdu?
ok,ok.

murukku sapaddu ?
yelek, ok, ok

ane ok.
very good ok,ok.

sorry valar, iam just joking. ok.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites