Thursday, September 10, 2009

Selamat Bertemuduga

Salam,
Hari ini (10/09/2009), rakan kita Normah menghadiri temuduganya di Melaka. Dalam kesibukan dengan tugasan, saya terlupa untuk memasukkan entri ini untuk beliau. Saya tersentak apabila dihubungi beliau yang bertanyakan tentang teori2 untuk dijawab dalam temuduga kerana panelnya adalah India dan pastinya panel yang suka bertanya tentang teori2.
Saya rasa tidak terlambat untuk mengucapkan selamat bertemuduga kepada saudari Normah dan semoga dapat menjawab dengan tenang. Semoga berjaya.

6 comments:

bigshow said...

normah selamt berkenalan dgn penemuduga. kau bagi je teori pe pun. dia bkn tahu sangat. lagipun kau mmg teror bab teori ni.

ANAS SABAH said...

Normah, good luck. I know u can do it.Teori menori ni u memang hebat.

jon said...

lewat u ditemuduga. tak pe u mmg hebat dan boleh jwb punye..susah2 u bersajak je...good luck

KAK KIAH said...

Orang Melaka mesti dia tanya sejarah.Sejarah begelar gb, kengangan yang paling manis sejak menjawat jawatan gb..Harapan gb untuk masa depan pendidikan anak-anak kita..OK..Selamat bertemu dan berduga. GOOD LUCK

noris said...

Terima kasih kawan2,
mungkin saya wanita terakhir temuduga.Saya peserta kelima yang ditemuduga.Penemuduga En Jayakumar yang memang teror dengan teori2 .GB yang lain kawan2 saya tapi mereka keluaran PPGB UiTM .Saya ingat juga satu dua teori.Nak pasti lagi saya tel.Faris.TQ.
Soalan2 yang ditanya ialah tentang RS (record service)kita,swot,perancangan strategik, ciri2 GB,mengapa kita perlu pasarkan sek kita,ICT -softwere.
Semua saya jawab .Bila tanya bab Teori, saya beri 2 teori pengurusan dan terangkan,dia senyum dan tak tanya lagi .Bila tanya perubahan, saya cerita pasal teori Kert Luewin dia angguk dan terus kata ok.Saya keluar dengan senyum saya sebab hanya 15 minit saja sedangkan yang sebelum saya semuanya 30 ke 40 minit.
Alhamdulillah bulan puasa tak cakap banyak.
Seronok juga temuduga,bila saya tanya dia,"Tuan kenapa buku RS kita tak letak saja kat sekolah,senang kita nak isikan"Dia jawab tak boleh dan dia beri alasan-alasan yang panjang lebar.Saya dengar dan last sekali saya kata susah kalau hidup tak jujur.

Anonymous said...

RS tak diletak kat sekolah takut cepat penuh/habis...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites