Monday, December 1, 2008

Keputusan Peperiksaan Fasa 7 & 8

Salam kepada rakan2,

Saya telah dimaklumkan menerusi SMS oleh Yusof Rompin (Kumpulan A) bahawa keputusan peperiksaan fasa 7 & 8 telahpun keluar. Ia dihantar melalui pos dan tak ada dalam portal UPSI. So, rakan2 semua tunggulah surat daripada UPSI untuk mengetahui keputusan masing2.

Jika ada yang nak berkongsi kegembiraan dan kesedihan apabila dapat keputusan nanti, bolehlah luahkannya di dalam blog kita ni. Kepada yang berjaya dengan cemerlang, terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kerana kita boleh. Kepada yang kurang berjaya, redhalah dengan kudrat dan iradat kita yang ada.

Terima kasih.

20 comments:

Anonymous said...

Walaupun keputusan belum diterima saya nak ucap Tahniah kepada kawan2 yang dapat 4flat untuk Fasa 7 & 8.Selamat menunggu keputusan.Semoga semua berjaya dengan cemerlang amin......

Anonymous said...

tahniah kpd yg selalu cemerlang dlm exam tu...yg x cemerlang pun tahniah jg.. sb pt tamatkan pengajian. tahniah kpd faris yg x jemu2 kendalikan blog ni..

Seri Suryati said...

Cikgu Faris,
Saya dah terima keputusan hari ni. Semua 6 subjek dari fasa 7&8 dipaparkan di dalam satu slip termasuk Projek 3. Saya dapat Second Class Upper. Saya rasa bersyukur dan puas kerana dapat'A' bagi Projek 3. Begitu payah saya membangunkan projek ini. Tahniah kepada semua kawan Kumpulan B yang telah berjaya dengan deretan A.

kembara kelana said...

faris
aku kau taulah selalu do a dumb thing, main internet, main game, chatting, update blog.. mana lah nak score..aku cuma dapat kumpul 3.56 jer.. cukuplah tu, anak anak aku respect kat aku, bini aku pun sama [dia respect pun ada suspect pun ada] hehehe yang kau ni bila nak balik kampung faris..lama dah aku tunggu, nak kena roti kedai usop kat rompin. dah lah tu pergi sekolah nya...cuti cutilah bang oiii..tahniah pada kau, memang best punya..

Anonymous said...

Terima kasih kepada Noris dan Joni kerana telah contribute dalam blog ini. Itu yang paling penting, kalau tak jadi tak bermaya blog ini.
Kepada Yati dan Yusof, tahniahlah kerana kome dapat result yang baik. Dalam usia begini, bukan calang2 orang boleh maintain second class upper dan pointer 3.5 ke atas. Sof, aku tak sempat balikla ke Rompin. Raya Haji ni pun aku raya di Kajang aje kerana Mak Mertua aku ada di sini.
Nampaknya kumpulan A lebih dahulu dapat result kerana kami di kumpulan B masih tak dapat bayangan result tu. UPSI pos kumpulan A punya dulu agaknya kot. Yang kumpulan B ni, pasal semuanya first class dan 3.7 ke atas, tu yang lambat sikit. He he he.... Kumpulan A jangan mare ye...... Any how, tahniahlah kepada kumpulan A.
TK.

kembara kelana said...

faris
ada ke pulak...kau tipon hasrey PT FPE [ 0173017081 ]tu tanya dia, kalau dia tak pos kau sekeh kepala dia, tapi ye jugak kata kau tu, ornag first class memang lambat sikit kut, sebab nak prepair jamuan baru beri...hehehehe, oh gitu, aku balik muo pada 14 nanti nak makan asam pedas dengan geng muo, usop sipan, teah, teo, meng chun dan choong serta sapa tu [ group b tu...ngajar sg mati tu..]
jom join. kau ni , macam aku, rompin boleh, muo boleh. aku caya kau orang mesti best punya, terutama geng rumah kau...takut tengok kau study sorang sorang dalam bilik dgn laptop..macm macam bunyi ada...

Anonymous said...

mana result kita tak sampai2 ni???

kembara kelana said...

sop
posmen hantar ke rumah bukan kat sekolah fasa 7 dan 8 di gabung satu slip...kau punya dengo cerita dia orang tahan dulu sebab kau sibuk kan
tunggulah...esok sampai kut

Anonymous said...

Aku dapat 4.0 untuk fasa 7 & 8. He he he.... gempaq aje....
Betul lah Cop Sipan, kumpulan B punya tak sampai2 lagi. Makin suspen.....

Anonymous said...

selama ni semua urusan surat menyurat aku gunakan alamat sekolah, kalau dihantar kat rumah, rumah mana satu ek??? hehehe

kembara kelana said...

sop
aku rasa posmen sudah confuse, tetapi dia hantar kat alamat rumah yang dalam postal upsi tu..orang lain lah..group A dollah tak dapat lagi, dia punya frustlah..dan nak bagi tau setakat ini yang dapat C dalam projek 3 dalam group A dah masuk 5 orang...suspen suspen.

Anonymous said...

aku di sibu sarawak,berubat dan bawa ahli keluarga menziarahi nenek mereka.enjoynya mereka maka sedangkan aku hanya larat memandang.anak aku yangpaling seronok sebab selalu mejenguknya di hospital sibu..tetang result,,tuhan aje yg tahu debarannya,rumah pulak org lain yang jaga dan dia pulak tak ada waktu siang,,risaunya ,apapun kenalah redho,resultnya baik atau buruk..yang penting lulus,,kalau skor,,tu lagi baik..zaman ni bukan agaknya zaman kita,,zaman utk anak anak kita kut meraih kejayaan walaupun kita mencuba utk tidak ketinggalan.orang naik pentas,,kita juga akan naik pentas.kejayaan kita terlalu manis rasanya utk dikecapi oleh keluarga..so see u then..perut aku sakit balik

Anonymous said...

Oh, you orang ramai yang sudah dapat results. I hari ni cuti rehat, baru sempat masuk blog. Apa sal I tak dapat results lagi sehinga hari ini. Ada kawan lain lagi yg belum dapatke ? Tahniah Faris Projek 3 dapat A. Kelana tu siapa? Dah lupa I, I bukan m'gajar di Sg Mati, tapi di bandar Muar. Jemputlah ke Muar dan contact kami, nak makan mee bandungke, asam pedas atau apa-apa yg dirindui

Anonymous said...

Wah Lee,

Lama betul U menghilangkan diri dan tak masuk blog. Sebenarnya semua kumpulan kita (B) masih belum dapat result lagi. Siapa kata saya dapat A bagi projek 3. Itu saja buat gempar aje.

Selepas ini, U selalu lah masuk dan beri komen dalam blog ini. Barulah kita saling ingat mengingati. I hope u will be the best student dan dapat first class kerana U punya result setakat ni boleh mencapai tahap itu.

Kalau dah dapat result nanti jangan lupa share. TQ.

kembara kelana said...

bagi kumpulan B ada 3 orang setakat ini dapat 1st class, sabahan dan muarian sila ke blog kumpulan ..senarai kawan kawan kita dgn pointernya ada untuk sama sama kita kongsi keihlasan . [ hingga 10 .12 saja ]lee, kelana tu aku lah, sop rompin, nanti aku ke muo aku call kau melalui mengchun..kita kena mee bandung

Anonymous said...

Faris,

Dah tamat belajar, tak kisah 2nd class ke 1st class. yg penting dapat sijil aje. Sejak cuti sekolah, I sibuk dgn perpindahan ke bangunan baru, wireless pun baru siap dipasang, tak sempat cuba lagi.

Kelana,
Welcome and call jika ke muo. Welcome juga sesiapa yang datang ke muo.

Anonymous said...

lee, boleh tanya sikit ke? lu pasang itu wireless berapa kosnya?

itu wireless dgn wifi sama ke fungsinya.sapa baya lia punya bil bulanan.

Anonymous said...

teropong,
Setakat ini i hanya pasang router di tingkat pentadbiran dan bilik guru, nanti akan tambah lagi router pada bangunan lain peringkat yang seterusnya. I pakai school net aje, tiada bayaran sendiri. Kos pembayaran belum tahu sebab belum siap semua, PIBG yg akan bayar. Tapi I tak tahu speednya OK tak, belum cuba semua.

Anonymous said...

Untuk Teropong,
Kalau nak pasang wireless tu senang aje. Apa yang perlu just Wireless Access Point, kabel network dan sedikit configuration. Kalau nak boleh hubungi saya, pasal bayaran boleh dirunding. Itu adalah yang paling murah dan perlukan beberapa wireless access point. Kalau nak yang mahal dan boleh cover kawasan yang luas dengan satu wirelss access point, kosnya mahal sikit macam saya buat di sekolah Cikgu Aziz.
TK.

Anonymous said...

Faris,
Aku dah jenguk 2-3 kali ke p. pos. result tak sampai. sampai lagi. Apa kena dengan result kita ni? Tak sabo nak tengok keputusan. Any way kita doakan semua di dalam kumpulan A dan B lulus.Amin

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites