Tuesday, July 15, 2008

Majlis Jamuan Akhir PPGB Kumpulan B

Rakan2,

Digariskan cadangan majlis yang akan diadakan seperti berikut :

Tarikh : 6 Ogos 2008 (Rabu)
Masa : 8.00 malam
Tempat : Shah Alam Golf Club

Tentatif Program:

6 Ogos 2008
2.00 ptg - bertolak ke Intekma, Shah Alam (check-in)
4.00 ptg - pertandingan bowling di Kompleks PKNS, Shah Alam
8.00 mlm - Jamuan di Kuala Lumpur Golf Club
11.30 mlm - majlis tamat

7 Ogos 2008
10.00 pg - check-out dan pulang ke rumah masing2.

Apa komen anda? Harapan semua JK agar semua dapat memberikan kerjasama dan komitmen untuk kali terakhir kita bersama meraikan kejayaan kita menamatkan zaman belajar di UPSI.

Terima kasih.

9 comments:

admin said...

saya bsetuju dgn cadangan tsbt..walaupun agak jauh dr upsi tp sebenarnya masih lg dekat...bila kita sudah bjauhan antara satu sama lain nanti..insyallah itulah saat dan memori yg paling dekat di hati kita...marilah sama2 kita mberi sokongan kpd ajk yg kita amanahkan..moga allah beri rahmah dan plindungan spjg kita mlaksanakan aktvt spt yg dirancangkan itu...rabbi yaasir walla tu assir..

yusofsipan said...

assalamualaikum,

aku pun setuju jugalah kalau tentatif yg macam tu, jadi aku boleh terus balik dari situ. Moga kita dapat bersama2 menjayakan majlis tersebut tapi jangan sampai kita tak ingat dunia dan lupa akhirat sudah ler...

Anonymous said...

aduhhhhhhhhhhhh aku sakit kiah ooiooo
aduuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh kiah ooi.nanti kita lawan main boling ye..kiah,pidah,,rozita,,din..kita lawan ok

Anonymous said...

Akupun setuju juga. Bukan senang nak pi kelab Golf tu.. dapat pulak main bowling. Itulah kenangan manis kita sesama kumpulan B sampai akhir hayat. Harap-harap semua ahli kumpulan dapat menghadirkan diri dalam majlis perpisahan ini. Susah sikit tak apa asalkan kita bahagia. Kalau nak bermalam berapa pulak harganya?. Bukan apa nak kumpul untuk dibawa ke sana.

yusofsipan said...

azamboy, budak goblog tu ikut kau sekali ke....??? hehehe

Anonymous said...

aku macammana pun terpaksa setuju!
tapi kekawan aku ramai yg tak setuju terutamanya mereka yang tinggal diutara,jauh sangat kata mereka.minyak,tol perlu keluarkan ongkos besar.mereka yg tinggal diselatan memang tak ada masalah,mcm usup.

usup kenapa budak goblog tu suka sangat sakat catatan blog kau tu. selalu aku baca,tapi seronok juga buat menghiburkan hati.siapa goblog tu....kau tulisla dlm blog kita ni.

kenapa kau soal azamboy ttg budak goblog.azamboy kenal ke dia?

Anonymous said...

azamboy, aku rasa si asamboi ni budak kurang asam la... lebih kurang mcm si goblog jugak. Kau sekolahkan sikit diorang ni zam... ok bro wa chow dulu, bye

Anonymous said...

ybs,
sampai hati kau kata aku kurang asam.kalau terlebih asam tu ok la.aku baru saja nak berjinak2 dgn blog ni kau kata begitu.waras ka?

aku tak mau la komen lagi.
wastololi mangel,mangan,tulu,colok ambung sitik dll.

Anonymous said...

apa dah jadi dgn kump. kita ni. tak satu pun yg dpt disepakatkan dgn baik. penyakit kita ni aku rasa ialah ego, sombong, bongkak dan suka cakap belakang. masa minta pendapat tak mahu cakap. buat malu dgn kump a aje. Dia org punya perancangan lagi smart dri kita yg perasan diri kita sebgi pemimpin ungggul. nampaknya dia org telah mempraktikan apa yg dipelajari semasa di IAB dan UPSI.
kenapa jadi begini...hai kawan2 teman. tak patuh pd pemimpin. pemimpin pula kena bijak merancang dan .. ah tak payahlah teman nak mengajor. semuanya gb yg hebat. yg nyata kump kita telah failed.
dari tak jadi teman cdgkan kita buat di kolej aje dgn acara yg santai. perjumpaan akhir kita sebelum kita membawa haluan msg2 di sarang msg2. entah jumpa lagi atau tidak. umur siapa yg tahu.... mari kwn2 kita buat "bulat air kerana pembetung dan bulat manusia kerana muafakatnya." Penghulu juga bertj dlm hal ini. jgn terlalu empower. maaf jika ada yg tersinggung. teman syg kome semua.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites