Thursday, July 17, 2008

Jamuan Akhir Kumpulan B



Salam,

Rakan2, jamuan akhir kita telah dipinda seperti maklumat berikut :

Tarikh : 30 Julai 2008 (Rabu)
Masa : 8.00 malam
Tempat : Proton City
Anggaran Bayaran : RM70

Jawatankuasa yang telah dilantik diharap dapat melaksanakan tugas2 mereka dengan semangat yang tinggi.

Sekian, terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

Salam semua

Alhamdulillah akhirnya kita mencapai kata sepakat untuk mengadakan jamuan perpisahan kita tu. Mulanya saya ingatkan tak jadi. Maklumlah masing-masing mempunyai keinginan dan ego yang berbeza.Demi kejelikitan persahabatan ini kadangkala kita terpaksa mengorbankan keinginan sendiri untuk memenuhi kehendak semua.Semoga perpisahan ini menjadi kenangan buat kita selama-lamanya. Insyaallah!

Anonymous said...

aku sgt gembira ,amat gembira,ingat kata dr malik..kita ini umik,,kita ini ada pelbagai..masalah yg timubul sebenarnya memperkukuhkan persahabatan kita..kita punyai peluang yg akhir ini utk kita bersama sama membenamkan super ego dan id kita menjadi ego yang seimbang..persahabatan kita ini agak mahal harganya..apapun sudah pasti semuanya akan menjadi kenangan..sebelum terlambat,,aku minta maaf..aku juga sebenarnya mempunyai thanakos yang tidak terkawal..aku manusia yg lemah..ampun kan dosa dosa ku,,halalkan makan dan minum ku..maafkan tutur kata yg melukakan hati kome semua..aku pasti akan kehilangan sesuatu yang aku temui di saat saat akhir kehidupan ini..moga allah memberkati persahabatan kita.

yusofsipan said...

dah puas bergaduh, hah apa lagi makan ler, makan jangan tak makan....

.... sifat keanak-anakan masih wujud dalam sarung jasmani seorang dewasa seperti kita dan kematangan berfikir menyelesaikan sengketa, mudah2an....kita mungkin tidak boleh bersependapat namun kita perlu bersatu hati!!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites