Monday, May 3, 2010

Perodua VIVA 1.0 Manual (Dr Shukri)

Salam rakan2,
Saya menerima mesej daripada Dr Shukri (pensyarah kita di UPSI) yang meminta bantuan untuk menjual keretanya. Kepada rakan2 yang berminat, sila hubungi saya. Tanpa wang muka, hanya settle pinjaman bank RM33,000 dan kereta ini baru berusia 1 tahun 4 bulan (daftar 16 Januari 2009). Ini disebabkan Dr Shukri tidak berada di UPSI lagi dan beliau kini berada di Holland dan kereta ini tidak digunakan lagi.


Sekian, terima kasih.

10 comments:

jm said...

sejak bila kau jd ejen jualan produa ni faris...hehehe

ybs said...

ko kalau speedbot ke motorbot ke baru ler ko nak beli kan jon???

hehe

mpmn said...

sapa nak beli poket mini bike aku. aku ada dua buah. satu turbo. cepat sebelum diambil oleh orang lain.

Faris said...

JM,
Bukan ejen, tapi membantu.

jm said...

ni yg hebat kau ni..suka membantu.baguslah berbakti kpd cikgu kita...senyap2 dah kat holland ye dia.

jm said...

ybs..kete kau yg berasap kering air masa kat IAB itu hari dah jual ke..?

ybs said...

jon,
kete tu aku msh guna lg, aku ingat nak trade-in beli speedbot la, buat pi skola ikut parit....hehe

jm said...

ybs..kau gune je upih pinang seribu ko tu buat bot..ke sekolah tepi2 parit tu

ybs said...

jon,
upih pinang tu mmg aku dah lama guna dah, dah jemu la, lg pulak tk laju, ko rekomen ler kat aku mane2 speedbot secondhand pon jadi ler....hehe

zorro said...

fuyoo....!!! dah jadi ejen keta plak member kita ni...tapi mahal lah. viva mana ade harga mcm tu....

satu bln berape dr tu bayar?

kuda tak ade ke org mau jual? aku ni kalu kuda mau juga....tapi dgn satu syarat.... kuda warna hitam,tegap...lari laju sepantas kilat......heeeeee. bukan apa senang nak pegi zaaaaaaaappppppppp. heeeheeh

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites