Thursday, October 15, 2009

Kenangan Mengusik Jiwa

Pagi tadi waktu aku sdg 'drive' ke sek sambil mendengar radio, DJ memutarkan lagu nyanyian Ameng Spring. Tajuknya aku tak ingat. Tiba-tiba ingatan aku terbius kenangan di Dusun Bay, tpt kita buat jamuan ketika di UPSI dan juga perjumpaan tak rasmi semasa konvo.

Adakah kau org perasan, DJ Dusun Bay tu suaranya persis Ameng Spring. Teringat Dusun Bay teringat pula aku pada rakan2 sekuliah. Teringat aku pd Din 'tall' dan Anas yg mendendangkan suaranya yg lemak merdu. Tak ketinggalan AMA n the geng jugak. Tak pasal2 professor pun ditariknya sama.

Aku teringin juga nak menyumbang suara tp tak berani sbb suara tak merdu. Kalau tidak gerenti aku nyanyi dan berduet dgn Ai Yang. Mesti gempaqlah, suara Ai Yang yg serak2 basah.

No comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites