Tuesday, February 16, 2010

Pendang, Kedah - Di Rumah Rofidah

Sewaktu di Pendang, saya berkesempatan untuk berkunjung ke rumah Rofidah. Beliau telah mengambil saya di Homestay Taman Gemilang, Pendang ke rumahnya. Rupa2nya Rofidah dah berpindah ke rumah barunya sebaik sahaja tamat belajar. Kagum dan tertarik saya dengan rumah barunya dan yang pasti keselesaan tinggal di rumah baru.


Saya, isteri dan Rofidah di hadapan rumah barunya.



Rofidah dan suami, saya dan isteri sambil menjamu selera Mee Kuah Kedah. Sedap dan menyelerakan.

Terima kasih banyak2 kepada Rofidah kerana sudi mengambil saya dan keluarga dan menjamu kami. Segala kenangan di Pendang tidak akan dilupakan. Insya-Allah pada bulan November nanti akan ke sana lagi bagi majlis pernikahan anak saudara saya pula.

Kepada saudara Khalil, maaf kerana tidak dapat ke rumahnya kerana kami konvoi seramai 6 keluarga. Lain kali, kesempatan lain, insya-Allah akan bertemu lagi geng2 Kedah yang lain.

6 comments:

jon said...

jauh beraye...hahaha. ok lah tu dpt jg makan mee di kedah ye.pidah nampak makin slim.. hikmah jg tu

ybs said...

ooo, dah sihat fidah tu ye, alhamdulillah!

jauh ko beraye ye, tak mcm si jon, terperap jer kat pulau!!!

noris said...

Alhamdulillah,tengok gambar,Rofidah dah sihat.Semoga ceria di rumah baru.
Tq, Faris,dapat beri berita kawan kita.

jon said...

cop... si faris tu beraya.tu jauh die merayau ke utara.ko tu asik dok berulang alik dari no 1 ke 2.. dr no 2 ke no 1 hehehe. tambah dua stesen lagi baru jauh sikit perjalanan ko cop

Faris said...

Jon,
Rasa2nya betul juga cakap kau tu. Cop kena cari yang jauh2 sikit, baru boleh jalan jauh2. He he he.....

kak kiah said...

Fidah,sehat dah...Faris juga pandai cari saudara..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites