Thursday, December 17, 2009

Semakan Online



Rakan2,
Sebelum ini semakan dibuat melalui portal e-permohonan tetapi sekarang rakan2 sudah boleh membuat semakan online dengan klik di url di bawah :

SEMAKAN ONLINE

Apa yang kita tunggu sekarang hanyalah surat lantikan rasmi yang setakat ini masih belum dapat dikenalpasti di mana sekarang sama ada di SPP lagi atau BPSM atau di JPN? Harap rakan2 bersabar kerana saya sendiri tidak berkesempatan untuk mendapatkan maklumat tersebut disebabkan kesibukan yang putus2. For the time being, just check your status first. Thanks.

4 comments:

kembara kelana said...

faris
salam maal hijrah..camana nak online NKRA untuk GB tu..

Faris said...

KK,
Salam Maal Hijrah juga. Untuk online NKRA, masuk melalui url ini http://www.moe.gov.my/nkra/ dan guna id PGB(kod sekolah) dan PW 12345678. Selepas login, tukar PW. Selepas itu isi segala maklumat SKPM. TQ.

emzex said...

kembara kelana n faris,
Salam maal hijr.
aku baru diberi taklimat ttg new deal tu pd 17 hb.18 hb cuti pulak.habis tu ari ni 21 hb baru nak buat,tarikh tutup pun ari ni juga.

ni la org pejabat last minit baru nak beri ,pada hal tarikh tersebut bermula dari 15 hb hingga 21 hb.

banyak yg aku missing in action hal2 ttg sekolah ni. kalu kawan2 boleh peringatkan dan maklumkan melalui blok ni, alhamdulillah.

faris ko kena tolong member kita yg sorang ni,dengar khabar ustz hafiz tak dipanggil temuduga lagi,sebab dia tak ada surat tawaran dari iab.entah mana dia simpan ana pun tak tahu.hai ustaz2.....dia pulak la ni bertugas di jpn pulak..

bingung said...

apa la kau KK. si faris tu beri tajuk Semakan Online, yg kau tanya pasal NKRA.emzex pula respons ttg new deal yg berkaitan dgn nkra tu. faris kau patut ubah tajuk NKRA lah.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites