Wednesday, August 27, 2008

Projek 3

Salam kepada rakan2,

Kita sudah menghampiri bulan September. Oleh itu perlulan sama-sama kita ingat mengingati bahawa projek 3 perlu dihantar sebelum 16 September 2008. Ini melibatkan 4 jam kredit. Kegagalan kita mungkin akan menyebabkan kita terpaksa mengulangi subjek berkenaan.

Sekian, terima kasih.

6 comments:

Anonymous said...

salam. terima kasih kerana mengingatkan. bila dah kat sekolah ni, macam2 yang nak dibuat.moga kita semua sempat hantar sebelum date line

Anonymous said...

Assalamualaikum
Projek 3 dah sampai 75% siap.harap dapat siapkan mengikut tarikh. Keputusan Fasa 5 dan 6 dah dah dihantar ke sekolah .Harap2 semua dapat keputusan yang cemerlang.

Anonymous said...

tahniah kepada kawan2 semua kerana kita dah dapat result fasa 5 & 6. syukur aku lulus. kawan2, siapa dapat 'A' untuk Maths Dr. Lim? Tahniah! Aku dapat B, dah rezeki macam tu yang patut aku mensyukuri

Anonymous said...

........yang aku tahu Azamboy dapat A utk Maths, terror la dia... tahniah Azam!

Anonymous said...

kome tahu,,balik rumah aku menong,,,apa benda yg kita belajo dulu ye...terus terang aku dapat A dalam math sedangkan itu le yang aku runsingkan,,mungkin aku jawab dulu adalah berdasarkan cara mengajar operasi tambah pada murid tahap satu dulu sebenarnya berdasarkan pengalaman aku ngajor anak aku dulu..aku cerita aku guna buah guli,aku guna lidi nyior,aku guna buah terung belanda,guna batu seremban,,guna tudung lemonade..dia percaya dan terimanya jawapan aku..tak caya aku..aku check juga kut slip tu nama org lain...ye le nama aku ucup..nama aku,,isyh ishy..seronok mengaji ni ye..tapi aku tak nak buat master kat upsi..anak aku ata senang dia mintak duit esuk..aku nak mengaji di thailand...narathiwat..ada ke situ universiti???che azid...hang check kejap ye..

yusofsipan said...

.... nak ke narathiwat tu kalau kau nak menikah satu lagi azam.....,hehehe. Kau kena ke Bangkok ler, kan ada Universiti Chulalongkorn kan sana tu.... Kau amik kursus dalam bahasa Siam ler pulak!!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites