Monday, April 21, 2008

Jemputan Kahwin CG Yusof Sipan

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Rakan2,

Dengan titah perintah CG Yusof, beliau telah mengisytiharkan bahawa rakan2 taulan (kumpulan A & B) untuk berangkat menghadiri dan memeriahkan majlis perkahwinan anaknya yang akan diadakan pada ketetapan seperti berikut :

Tarikh: 4 Mei 2008
Hari : Ahad
Masa : 12.00 tgh - 4.00 ptg
Alamat : No. 20, Taman Seribu Jaya, Parit Pinang Seribu, Jalan Temenggong Ahmad, 84150 Parit Jawa, Muar, Johor.
No. HP: 013-7705035, 019-6858677, 019-6925586

Kehadiran rakan2 diharap dapat memeriahkan lagi majlis tersebut.

Sekian, terima kasih.

6 comments:

Anonymous said...

salam sejahtera
aku ucap tahniah atas menerima menantu sulung. semoga cepat dapat cucu. aku ingat kau nak tambah seorang lagi buat yg ketiga. aku rasa tercabar kalau tambah seorg lagi. aku nak sangat dtg muar 2 tp aku dah ada jadual pada tarikh tersebut. selamat ya.

yusofsipan said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. terima kasih Faris kerana dpt publishkan jemputan tu. kau jangan lupa pulak datang, kan 'boleh menyelam sambil minum air'

2. terima kasih rajawali, aku memang teruja sangat nak dapat pangkat datuk tu. kau ni tak abis2 nak suruh aku tambah seorang lagi, yg kau sendiri tak berani ye... pi berkhatan sekali lagi ler....hehehe

cubala datang...

Anonymous said...

Sama2 Ucop. Tentang kehadiran aku ke jemputan kau tu, insya-Allah ajelah. Aku baru balik dari Muar (19/04) kerana kenduri arwah bapa mertua aku (hari ke-40). Minggu ini pula nak balik ke Pahang kerana kenduri doa selamat bapa aku pulih dari sakit tempoh hari.So, dah 2 minggu berturut2 aku tak berehat. Program dan aktiviti sekolah (motivasi-minggu lepas dan kepimpinan - minggu ini) pun aku tak sempat attend.

Walau apa pun, selamat menerima menantu.

Terima kasih.

Anonymous said...

Asslm & Slm sejahtera.

Tahniah buat Cgu Usop kita. Mudah2an bertambah berkat keluarga mu tuan. Buat rakan2 jk ada kelapangan dan kemampuan boleh lah brtandang ke Muar sekaligus merasa mi bandung dan mbecek kat Cgu Usop mantu...(sori kecek Jawa skt).
Saya nak kongsi skt...sek saya telah memasuki pert drama BI anjuran Digi Com Sdn Bhd berama KPM 'grand final' Sabtu 19 Apr lalu. Ada 9 pasukan antaranya SK Infant Jesus Conv2,Mlka, SK Lereh, Mlka, SJKC Sin Min, Sg Petani, Kedah, SK Conv Bkt Nanas KL, SK Methdist ACS,Ipoh, SK Tmn Uda, A.Star, SJKC Kwang Hwa, Penang, SK Raja Muda, S.Alam dan SKS 20, S.Alam. Alhamdulillah sek sy tu dpt Naib Johan, Johan SJKC Kwang Hwa dan ke3 SK Conv KL. Rasa mcm tak percaya jugak maklumlah sek-sek yg lain semuanya asal drp SRK (sek ing mcm Azamboy kita )yg terbukti englishnya sgt baik sek sy ni kws kilang2 dan penempatan bekas setinggan.Iktibarnya kwn2-jk ada semangat dan usaha gigih murid&guru,insyaAllah boleh....satu lagi support seluruh warga sek dan parens jugak. Faris & Ita kt jumpa di SM Teknik, S.Alam 27 Apr nanti MTQ negeri-murid sy pun terlibat. Ok kwn2 selamat.......Wassalam.tk

Anonymous said...

wahai saudara yusuf ...

dah hafal ke akad utk menikahkan anak. kalau belum hafal cepat. jgn kau yg berpeluh sudahlah. moga majlis tu mendapat keberkatan dari Allah.

yusofsipan said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah, pada jam 10.50 pagi, ahad 4 mei 2008 maka sahlah aku mendapat menantu lelaki.

Mudah2an kehidupan mereka diberkati Allah SWT dan dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah, amin.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites