Thursday, November 29, 2007

Laman Web PPGB Kohort 5 UPSI

Assalamualaikum,

Kawan-kawan boleh melayari laman web kumpulan kita di http://geocities.com/siraf64/ bagi mendapatkan nota-nota dan bahan Fasa 6. Itupun bagi nota dan bahan yang telah saya dapat. Kalau kawan-kawan ada nota dan bahan lain, sila email kepada saya di afarisj@yahoo.com seberapa segera.
Terima kasih.

11 comments:

Anonymous said...

En Faris,
Aku setuju sangatlah dengan niat dan usaha baik ko tu, aku sokong sepenuhnya, dan sedia membantu setakat yang termampu, sebab tak banyak tahu tentang IT. Beritahulah apa yg kami boleh bantu supaya impian itu menjadi kenyataan.

Anonymous said...

Bagus ler faris! U memang otak IT. I sokong sangat untuk manafaat kita bersama jugak. Nak membantu tak terror sgt but dont hasitate to ask if u need any help ok!

Anonymous said...

hi chocolate cake, mane ur email? Tak nak beri ye? Nape, takut i tahu u sapa ke? Berahsia sgt lah u ni.... dah siap ke assign nego? I dah hampir nak siap, kalau boleh nak hantar la sehari dua ni....ceduk jer dari nota yg sedia ada tu, lantak ler, nak huraikan sendiri pun bukannya reti....

Anonymous said...

Faris, tak kurang drp 3 kali dah aku tengok tapak laman web PPGB tu, ko lom ada kesempatan ye...cian ko kan...tak cukup masa... mana nak layan anak mak mertua, anak2 ko sendiri lagi. Itu pun nasib baru satu bini... kalau dua ke tiga ke, harus kurus kering mcm si Chia jadinya badan ko....

Anonymous said...

Terima kasihlah kawan-kawan yang menyokong usaha murni ini. Seperti kata Ucop tu, memang tak sempat lagi. Baru siapkan assignment nego dan dah hantar pun. Nantilah jika ada kesempatan dan masa terluang, siaplah laman web tu nanti.

Anonymous said...

aku nombor satu sokong kau faris! Nanti bila dah siap, kalu takde orang lain yg dulu visit, aku tetap menjadi yang pertama visit...hehehe, sikalang manyak sibuk lorr, itu makan pun kila2 tala simpat hor... haiya ni mcm ha idup manyak susah lorr...

Anonymous said...

Faris, tahniah atas usaha dan komitmen. Mudah-mudahan laman web yang kau bina dapat dimanfaat oleh ahli kumpulan kita

Anonymous said...

Assalam....

Tahniah kawan. Teruskan usaha murni mu tuan. Moga-moga dpt dimanaaatkan oleh kt semua. Soli la tak layari blog sbb line aku problem. Jap ada jap tatak oo.

Kasi maklumat lagi nanti ttg laman web PPGB Kohort 5 UPSI. Wassalam....

Anonymous said...

Tq Faris, you memang hebat, bangga aku dapat kawan macam kau.Bukan saja terror dalm IT tapi juga sentiasa pemurah dengan ilmu. Aku dah pun lawat laman web tu, dan t.kasih sebab dah dapat bahan untuk fasa depan. Bolehlah buat persiapan dari sekarang sbb rasanya fasa depan ialah fasa yang paling mencabar..

Anonymous said...

seridewimalam, bukan main kau memuji si Faris tu ye, jeles aku tau....

Anonymous said...

Terima kasihlah saudara Ah. Faris atas kewujudan Laman Web PPGB Kohort 5 UPSI. Kesanggupan menyediakan nota-nota untuk fasa 6 amatlah kami hargai. Bak kata pepatah ilmu yang dimanfaatkan akan membantu orang-orang yang tak tak begitu menyerlah macam saya. Saya dah dapat dah nota untuk dua subjek tersebut. Semoga allah memberi lebih bayak kepandaian lagi pada awak Faris.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites