Thursday, November 19, 2009

SPI Bil. 5/2009 - Bayaran Tambahan Persekolahan

Rakan2,
Pihak KPM telahpun mengeluarkan pekeliling ikhtisas berkaitan perkara ini bagi sesi persekolahan tahun 2010. Mungkin kita masih belum menerima pekeliling ini, walau bagaimanapun rakan2 boleh download dari laman web KPM seperti dirangkaian hyperlink di bawah.

Surat Pekeliling Ikhtisas Bil. 5/2009 - Bayaran-bayaran Tambahan Persekolahan

Sekian, terima kasih.

10 comments:

yusofsipan said...

tqvm bro...

noi said...

Salam untuk semua,
Untuk mengetahui perkembangan kejayaan sekolah saya, sila layari blog sekolah iaitu http://sekkebbukitbaru.blogspot.com. Tidak boleh dikomen kerana dah ada pengalaman tahun lepas. Saya dihentam oleh guru-guru terhadap pentadbir. Jika komen tu.. membina tak apa tapi yang saya terima ialah cacian dan makian. Tapi, alhamdulillah, Tuhan maha mengetahui.

Oleh itu silalah layari blog sekolah saya. Jika nak respon. lakukan dalam blog ini sajalah...
Terima kasih.

yusofsipan said...

tahniah, tahniah dan tahniah noi, keep it up!!!

Kak Kiah said...

Noi, tahniah!!! tabek springlah Kak Kiah ucapkan kat kau...Orang yang mengutuk tu terbeliaklah biji mata dan meleleh air liur sebab tak sangka meletup. Mereka kena ingat bukan calang orang yang turun padang ..produk UPSI wooo! Semoga Allah memberi keberkatan. Tuan Isa mesti tersenyum sebab isterinya menangis kegembiraan di samping menjaga nama baik keluarga. Pengetua mesti jelous..PSS dia pun dikalahkan..Geng KL JOM KITA LAWAT SK. BUKIT BARU...

noi said...

Terima kasih YBS dan Kak Kiah.
Sebahagian guru dari sekolah Khalil Kedah telah datang ke sekolah saya pada awal November lalu ke sekolah saya. Saya tak ada ketika itu kerana berkursus.
Saya tak ada masalah untuk menerima kehadiran kawan-kawan. Silalah... demi rasa persaudaraan dan persahabatan yang berkekalan.

noris said...

Tahniah noi,
U kan Tun Fatimah.memanglah hebat.Sekolah noi memang hebat.Kejayaan2 2009 banyak.apa saja acara dia masuk mesti Johan.Tahniah sekali lagi.

jon said...

kena tukar sekolah tu nama SK Tun Fatimah...hehehe sb hebat tu..tahniah..tahniah tahniah.

Aida Ali said...

Kak Kiah, saya nak join geng KL boleh ke? Kita kan berjiran. Sekolah Noi tu kat kampung saya, boleh jengah sedara kat Bukit Piatu.

Kak Kiah said...

Boleh Aida, ilmu kenalah share...tapi tulah nak kumpul engkau orang dengan nak pilih masa yang sesuai antara pelawat,dengan masa yang terluang oleh tuan rumah tu yang disembur kiri kanan dulu. Tapi cuti sekolahlah yang paling sesuai..Aman sikit dan boleh kumpul idea untuk bahan kpd guru 2010..Bila beres Kak Kiah maklumkan..

Aida Ali said...

Tq kak Kiah. Kak Kiah plan dulu, nanti beritau. Harap-harap ada ruang dan kesempatan untuk saya turut serta.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites