Tuesday, February 5, 2008

Tugasan Penyelidikan Tindakan

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rakan-rakan, just to confirm with you all. Adakah kita perlu membuat tugasan proposal PT atau tidak? Sesiapa yang ada maklumat, tolong berikan.

TK.

8 comments:

Anonymous said...

Salam buat Sdr Admin & rakan-rakan.
Jika dirujuk RI memang kena buat Tugasan Individu iaitu Proposal PT yang dicadangkan untuk Projek 3. Wbgmnpun jk ada perubahan tukar tajuk contohnya tak mengapa. Kita kena hantar kpd En Shukri pada akhir bulan ni sama mcm tugasan mate Dr Lim. Sbb tu En Shukri ada cadangkn supaya Penghulu kt nanti di Fasa 7 setkan setiap 2 atau 3 org utk buat appmnt jumpa beliau masa beliau free ( rujuk jadual kuliahnya nanti....). Itu pun setakat yang saya fahamlah....apa pun mungkin sesuai En Al Awal kita follow-up dgn beliau dan sebarkannya melalui blog kt ni. Selamat bertugas semula sebagai GB atau Penyelia di institusi masing-masing. Tk & Wassalam.

yusofsipan said...

aku setuju dgn (ntah sapa anonymous ni, nape tak guna nama sebenar atau samaran ke), kita buat jer dan hantar pd en shukri. Aku rasa kalau tak sama dgn tajuk yg akan kita buat dalam projek 3 tu pun takpe, kita kan belum diberi taklimat projek 3 tu lagi, betul tak???

Anonymous said...

Saya dah cuba email kepada Encik Shukri, tapi hampa kerana tiada balasan. Saya rasalah Encik Shukri dah kecewa dengan kita semua kerana telah melanggar MOU bila kita exam tempoh hari. So, mungkin dia marah dengan kumpulan kita kerana telah mengkhianati MOU tersebut. Kalau ada rakan-rakan lain yang boleh menghubungi Encik Shukri, cuba-cubalah.
Terima kasih.

Anonymous said...

Terima kasih lah kepada Faris yang berusaha untuk hubungi en Shukri. Tapi itulah kadang-kadang ksilpan dah berlaku apa nak buat.Kepada rakan-rakan, hati hati jika bertindak sudahnya kita semua yang menanggung .Lain kali hati-hati.Kita masih ada dua fasa lagi.

Anonymous said...

Salam untuk semua,
Alhamdulillah..asgmt matematik dah ready untuk di pos esok. I nak rehat jap utk concerntrate dgn AGM PIBG 1 mac ni pula. Asgmt shukri latest by 15 mac kan? Sempat ler bernafas balik.
Anyway I nak ucapkan thanks kat kawan2 yang i hubungi through phone n sms hingga dapat juga kumpul pelbagai panduan utk asgmt tu. To aziz tq bebanyak kerana sudi bagi/kongsi copy of Kaj. Tindakan dari KPM tu, banyak membantu dan baru I celik nampaknya. seronok u berkursus kat genting , pasti terimbau kenangan 6 bulan kita di sana dahulu.K, adios!

Anonymous said...

Saya nak tanya orang kajian tindakan tak lain tak bukan En. Ah. faris tentang assig. En. Shukri mengenai proposal tu, nak buat macam mana? Adakah nak ikut macam Rosmah Onong tu atau contoh yang dia bagi dua set tu?.Penerangan yang dia bagi tu, kabur sangat. Nanti tak betul pulak. Dengar kata usop pun dah siap? Bolehlah terang sikit kot.

Anonymous said...

Asslam. Semoga rakan-rakan sihat sekjahtera selalu.

Pn Hjh Ita...tk kembali. Nota KT buku EPRD KPM tu sebenarnya diperolehi drp Anas kt.....Di IAB Kursus Pengguna eSPKB kpd sek-sek PTJ. Ok jugaklah....tp kan ganggu jugak ttg nak siapkn asgmnt. Hang ok la dah siap. Proposal PT En Shukri date linenya 15 Mac ke atau sama spt Dr Lim. Kpd Che Fidah...buat aje; hang tengok MS 58 dan setrusnya contoh Proposal nota KT terbitan EPRD KPM tu. Ok tk .....Wassalam drp ama/sks20.

Anonymous said...

Untuk makluman Fidah, saya masih belum mula assignment PT tu. Dari rakan2 yang lain, elok kita ikut format seperti yang diberi dalam buku EPRD. Nampak lebih tersusun dan kemas. Kalau tak silap, En. Shukri juga ada bercakap tentang EPRD punya format.
Terima kasih.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites